Connect with us

Analize Audiente TV

FOTO CHEFI LA CUŢITE: S-au ales cele trei echipe, iar show-ul a fost din nou lider de audienţă pe toate segmentele de public

Published

on

Reclame

AUDIENTE TV: Marți seara, când emisiunea a fost lider de piață pe toate categoriile de public, „Chefi la cuțite” a adus ultimele probe eliminatorii din Bootcamp, iar cei trei chefi și-au ales echipele cu care de săptămâna viitoare vor intra în confruntări.

Un nou sezon, noi culori pentru cele trei echipe, astfel că chef Bontea va conduce echipa verde, chef Dumitrescu va defila în portocaliu, în vreme ce pentru chef Scărlătescu al treilea sezon are culoarea mov.

 

Emoții mari, dar și bucurii pe măsură la alegerea celor trei echipe: concurenții au trecut prin toate stările în așteptarea deciziilor celor trei jurați. Echipa verde condusă de chef Bontea este formată din: Puiu Vasile, Roxana Pârjol, George Manole, Cosmin Dan, Gemelina Opriș și Silviu Briceag. Echipa portocalie condusă de chef Dumitrescu este formată din: Andrei Căldăraru, Nina Rus, Adrian Szucs, Ioan Popa, Ruxandra Urse, Mihai Mureșan. Iar echipa mov condusă de chef Scărlătescu este formată din: Angie Cobut, Iulian Mitea, Lorant Erdei, Dihn Thi Binh Minh, Andrei Luță și Gianny Bănuță.

 

Emisiunea a fost lider de piață marți, 28 martie, în intervalul în care a fost difuzată, 20.29-23.25, pe toate categoriile de public.

 

PUBLICUL COMERCIAL 

Așa se face că pe publicul comercial din mediul urban cu vârste cuprinse între 18 și 49 de ani, „Chefi la cuțite” a condus topul cu o medie de 12,1 puncte de rating și 31,1 % cota de piață, Antena 1 fiind urmată de Pro Tv cu 9,1 puncte de rating și 23,4 % cota de piață.

 

PUBLICUL URBAN 

La orașe emisiunea de la Antena 1 a fost lider de piață cu o medie de 8,8 puncte de rating și 19,6 % cota de piață, în vreme ce Pro Tv se clasa pe locul al treilea, după Kanal D, cu o medie de 6,6 puncte de rating și 14,8 % cota de piață.

 

PUBLICUL NATIONAL 

Iar la nivelul întregii populații a țării, Antena 1 a fost lider cu 8,4 puncte de rating și 18,7 % cota de piață, pe locul secund clasându-se Pro Tv cu 7,8 puncte de rating și 17,2 % cota de piață.

În minutul de maximă audiență de la 22.27, „Chefi la cuțite” avea pe publicul comercial un vârf de 15,6 puncte de rating și 38,2 procente din cota de piață.   

 

Cifrele prezentate in acest articol sunt furnizate de Antena 1 si au caracter pur informativ.

Sursa: Kantar Media

Copyright: ARMADATA S.R.L.

Date prelucrate de catre departamentul Research Antena Group

Analiza este facuta pe target-urile 18-49 Urban, All urban si National

Perioada 28 martie 2017

 

Advertisement

Rating (RTG%) reprezintă numărul mediu de telespectatori pe minut ai unei emisiuni (sau interval orar) difuzată de o stație TV. Ratingul poate fi exprimat în cifre absolute (mii telespectatori) sau ca procent din targetul analizat.

Cotă de piaţă (Market Share – SHR%) reprezintă raportul procentual dintre numărul mediu de telespectatori (RTG%) ai unei emisiuni (sau interval orar) de la o staţie TV şi numărul mediu de telespectatori de pe toate staţiile TV, calculat pentru acelaşi interval orar (sau emisiune).

 

Foto Credit: ANTENA 1

REZULTATE PREMIILE RADAR DE MEDIA 2017 – Etapa preliminară

Advertisement
Click to comment

Leave a Reply

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *




MOTOR CAUTARE GOOGLE

ADVERTORIALE


www.creditrapid.ro

SEO

pentru sufletul tau

Advertisement

Facebook

Advertisement
Advertisement

IN Trending