Connect with us

Analize

Alex Abagiu și Radu Vlăduț au pãrãsit Asia Express – Drumul Comorilor. Show-ul a doborât un nou record de audienţă

Avatar

Published

on

Foto Credit: ANTENA 1

În Asia Express, reality show difuzat de Antena 1, a avut loc asearã una dintre cele mai dure curse pentru ultima șansă. Pe o ploaie torențială care nu s-a oprit nici măcar un minut, frig și vânt puternic, trei echipe au luptat pentru un loc în etapa finală.

Speak și Ștefania, Adda și Cătălin, Radu și Alex au alergat pe străzile din Thaichung și au făcut tot posibilul să rămână în continuare pe Drumul Comorilor. Misiunile dificile combinate cu condițiile meteorologice au transformat cursa într-o adevărată demonstrație de anduranță. Alex și Radu, în ciuda eforturilor depuse, au ajuns însă pe locul trei. După o zi în care autostopul pur și simplu nu a funcționat, cei doi au ajuns la Gina pe ultimul loc. Din nefericire ancora a fost roșie, iar drumul lor în Asia Express a luat sfârșit.

            Ediţia difuzatã miercuri, 15 aprilie, s-a impus ca lider detaşat de piaţã, pe toate categoriile de public şi a doborât recordul de audienţã la nivelul ratingului, pe toate targeturile, precum şi al cotei de piaţã, pe publicul din mediul urban. Antena 1 a fost lider de piaţă şi la nivelul Prime-Time-ului (intervalul cuprins între 19.00-23.00), pe toate categoriile de public, dar şi la nivelul întregii zile, pe publicul comercial, cu vârsta cuprinsã între 18 şi 49 de ani şi pe cel din mediul urban.

            Conform Kantar Media, Antena 1 a fost cel mai urmărit post de televiziune la nivelul publicului din mediul comercial, cu vârsta cuprinsă între 18 și 49 de ani, și a obținut, pe perioada difuzării Asia Express (20:27-23.01), un record de  audiență la nivelul ratingului – 13.9% și o cotă de piață de 36.4%, faţã de urmãtorul clasat, Pro TV, ce înregistra atunci doar 5.5 puncte de rating și o cotă de piață de 14.3%. Și în mediul urban, Asia Express a fost prima opţiune a telespectatorilor şi a înregistrat un nou record de audienţã, atât la nivelul ratingului – 11.4%, cât şi la nivelul cotei de piaţã – 23.9%. Poziţia secundã a fost ocupatã de Kanal D, care la nivelul aceluiaşi target şi în acelaşi interval orar înregistra 6.3 puncte de rating şi 13.3% cota de piaţã, în vreme ce Pro Tv a ocupat locul trei în clasament cu 5.2 puncte de rating şi 11% cota de piaţã. Și la nivelul întregii țări, cei mai mulți telespectatori au ales să urmărească Asia Express- Drumul Comorilor, show ce a fost lider de audiență şi a stabilit un nou record la nivelul ratingului – 10.8% şi o cotã de piaţã de 21.7%, în vreme ce Kanal D se situa pe poziţia secundã cu o medie de 7.1 puncte de rating și 14.2% cota de piață. Şi de aceastã datã, Pro TV a ocupat cea de-a treia poziţie în clasamentul audienţelor cu 6.9 puncte de rating şi 13.8% cota de piaţã.

            În minutul de aur, înregistrat la 22.48, peste 2.3 milioane de telespectatori la nivel național urmãreau cu sufletul la gură aventura din Taiwan.

            Săptămâna aceasta, chiar în ziua de Paște, Asia Express dă startul etapei finale. Răzvan Fodor și Sorin Bontea, Speak și Stefania și Adda și Cătălin sunt cele trei echipe care luptă pentru a ajunge în Taipei, în marea finală.

 

                       

Sursa:Kantar Media
Copyright:ARMADATA S.R.L.
Date prelucrate de catre departamentul Research Antena Group
Analiza este facuta pe target-urile 18-49 Urban, All urban si National
Perioada 15 aprilie 2020

 

Comentarii

Analize

Kanal D, pe primul loc in preferintele publicului cu editia de duminica a emisiunii “Asta-i Romania!”

Avatar

Published

on

Foto Credit: KANAL D

Editia de duminica a emisiunii de reportaje “Asta-i Romania!” a plasat Kanal D pe primul loc pe podiumul audientelor, telespectatorii au ales ca prima optiune materialele din emisiunea prezentata de Mihai Ghita. Ieri, pe parcursul difuzarii “Asta-i Romania”, Kanal D s-a pozitionat pe primul loc in topul televiziunilor, atat pe targetul National, cat si All Urban.

            Peste 593.000 de romani din intreaga tara au urmarit in medie, in fiecare minut al difuzarii, emisiunea “Asta-I Romania!”. Minutul de maxima audienta, atins la 15:05, a adunat in fata micilor ecrane, la Kanal D, peste 762.000 de fani.

            Duminica, in intervalul orar 14:30 – 16:00, Kanal D a fost lider de audienta pe doua segmente de public, inregistrand 3,4% rating si 12,4% cota de piata, pe targetul National, si 2,0% rating si 8,2% cota de piata, pe targetul All Urban.

            ​Unul dintre subiectele care au starnit interesul telespectatorilor in editia de duminica a emisiunii “Asta-I Romania!” a fost prezentarea cazului cutremurator de sclavie din Maramures, ce a socat o tara intreaga. Asemeni intamplarilor care au facut inconjurul lumii, in celebrul caz Berevoiesti, Arges, si de data aceasta a fost vorba despre sclavi si de stapanii lor care fac legea, la vedere, fara nicio teama de lege, de autoritati. 

 

All UrbanChannelsRtg%Shr%Rtg(000)
 Kanal D2,08,2187
 Romania TV1,87,5172
 Antena 31,45,9134
ASTA-I ROMANIAPro TV1,45,8132
14:30-16:00Antena 11,35,3122
Source: Kantar Media Romania    
Date: 28.06.2020    
     
     
NationalChannelsRtg%Shr%Rtg(000)
 Kanal D3,412,4593
 Romania TV2,07,3349
 National TV1,55,7272
ASTA-I ROMANIAAntena 11,45,1245
14:30-16:00Pro TV1,34,8231
Source: Kantar Media Romania    
Date: 28.06.2020    

 

Comentarii

Continue Reading

Analize

Kanal D a dat din nou lovitura, statia a fost lider de audienta

Avatar

Published

on

Foto Credit: KANAL D

Stirile Kanal D de la ora 12:00, in preferintele telespectatorilor. Kanal D, pe primul loc, la nivel National si All Urban

Stirile Kanal D de la ora 12:00 de ieri, 25 iunie, a fost prima optiune a telespectatorilor, Kanal D clasandu-se pe primul loc in topul televiziunilor din Romania. Conform  datelor furnizate de Kantar Media, Kanal D a fost lider de piata cu Stirile Kanal D, atat in randul publicului din intreaga tara, cat si la orase. In ceea ce priveste targetul Comercial, statia s-a pozitionat pe locul doi in preferintele telespectatorilor.

            Stirile Kanal D de pranz, prezentate de Ilinca Obadescu au fost urmarite ieri, in medie, in fiecare minut al difuzarii, de peste 398.000 de fani. Minutul de maxima audienta, atins la 12:57, a adunat in fata micilor ecrane, la Kanal D, peste o jumatate de romani (509.000).

            ​Joi, in intervalul orar  12:00 – 13:00, Kanal D a inregistrat 2,3% rating si 14,9% cota de piata, pe targetul National, 1,9% rating si 14,0% cota de piata, pe targetul All Urban, si 1,6% rating si 17,4% cota de piata, pe targetul Comercial.

Comentarii

Continue Reading

Analize

Kanal D, lider absolut de audienta cu „Teo Show”!

Avatar

Published

on

        „Teo Show”,  emisiunea prezentata Teo Trandafir si Bursucu, la Kanal D,  se afla pe primul loc in preferintele telespectatorilor, fiind urmarita de sute de mii de romani la fiecare difuzare.

        Luni, 22 iunie, Kanal D s-a clasat pe primul loc in topul televiziunilor din Romania, cu „Teo Show”, pe toate categoriile de public monitorizate, conform datelor furnizate de Kantar Media.

        Aproape o jumatate de milion de fani (456.000) au urmarit editia de ieri a show-ului, in medie, in fiecare minut al difuzarii. Minutul de aur (15:00) a adunat in fata micilor ecrane, la Kanal D, peste 677.000 de telespectatori din intreaga tara.

        ​Ieri, in intervalul orar 15:00 – 17:00, Kanal D si-a adjudecat pozitia de lider de piata, inregistrand 2,6% rating si 13,1% cota de piata, pe targetul National, 2,4% rating si 11,5% cota de piata, pe targetul All Urban, si 1,7% rating si 15,2% cota de piata, pe targetul Comercial.

 

Comentarii

Continue Reading
Advertisement

Facebook

PREMIILE RADAR DE MEDIA

Trending

google.com, pub-4886972132153269, DIRECT, f08c47fec0942fa0