Connect with us

AUDIENȚE TV

Audienţe TV 29 aprilie. PRO TV, cifre de două ori mai mari faţă de principalul concurent, iar Prima TV, prezenta în top în intervalul Acces! Cum arată clasamentul final al zilei?

Published

on

Reclame

RADAR DE MEDIA vă prezintă cifrele de audienţă înregistrate miercuri, 29 aprilie 2015, pe mai multe intervale orare pentru publicul comercial din mediul urban cu vârste cuprinse între 18-49 (cifrele care contează pentru publicitate).  

Ziua de miercuri a înregistrat o cifră medie de 19.2% rating (TTV) din totalul de 100% share. PRO TV s-a clasat pe primul loc cu cifre mai mari faţă de zilele precedente – 3.8% rating şi 19.8% share în timp ce Antena 1 a obţinut 2.7% rating şi 13.8% share, iar Kanal D, locul 3 cu 1.4% rating şi 7.1% share. Antena 3 şi Acasă au completat topul prezentat mai jos. 

 

CIFRE CALCULATE PENTRU TOATA ZIUA 29 aprilie 2015, PUBLICUL COMERCIAL URBAN 18-49

 

Audiente 29 aprilie 2015 - publicul comercial (2)


Rating (RTG%) reprezintă numărul mediu de telespectatori pe minut ai unei emisiuni (sau interval orar) difuzată de o stație TV. Ratingul poate fi exprimat în cifre absolute (mii telespectatori) sau ca procent din targetul analizat.

Cotă de piaţă (Market Share – SHR%) reprezintă raportul procentual dintre numărul mediu de telespectatori (RTG%) ai unei emisiuni (sau interval orar) de la o staţie TV şi numărul mediu de telespectatori de pe toate staţiile TV, calculat pentru acelaşi interval orar (sau emisiune).

Sursa cifre: Kantar Media

Interpretare Grafice: RADAR DE MEDIA

Grafice cu cifre de audienta pe mai multe intervale orare pe următoarea pagină!

Pagini: 1 2

Advertisement
Click to comment

Leave a Reply

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *




MOTOR CAUTARE GOOGLE

ADVERTORIALE


www.creditrapid.ro

SEO

pentru sufletul tau

Advertisement

Facebook

Advertisement
Advertisement

IN Trending