Audienţe TV 9 iulie. Antena 1 a înregistrat cele mai mici cifre de la începutul anului, la nivelul întregii zile! Cine a fost lider? - RADAR DE MEDIA
Connect with us

RADAR DE MEDIA vă prezintă cifrele de audienţă înregistrate, joi 9 iulie 2015, pe mai multe intervale orare pentru publicul comercial din mediul urban cu vârste cuprinse între 18-49 (cifrele care contează pentru publicitate).  

Ziua de joi a înregistrat o cifră medie de 14,8% rating (TTV) din totalul de 100% share. PRO TV a fost lider de audienţă detaşat cu 2,6% rating şi 17,4% share, în timp ce principalul concurent Antena 1 a înregistrat cele mai mici cifre la nivelul întregii zile – 1,6% rating şi 11,2% share. Kanal D a totalizat aceleaşi cifre de audienţă la fel ca Antena 1, iar în continuare pe locul 4 s-a clasat Acasă, locul 5, Antena 3. 

 

CIFRE CALCULATE PENTRU TOATA ZIUA, 9 IULIE 2015, PUBLICUL COMERCIAL URBAN 18-49 

Audiente 9 iulie 2015 - publicul comercial (2)

 

În intervalul orar 17:00-19:00, TTV – 20.5% rating. PRO TV cu La Măruţa a revenit în poziţia de lider cu 3.4% rating şi 16.6% share, urmat de Acces Direct de la Antena 1 cu 2.7% rating şi 13.1% share. Kanal D cu emisiunea Teo Show a obţinut locul 3 cu 1.6% rating şi 8% share.

În intervalul orar 19:00-20:00, TTV – 25.4% share. Ştirile PRO TV, locul 1 cu 5.8% rating şi 22.7% share, urmat de Observator Antena 1, locul 2 cu 3.6% rating şi 14.2% share. Ştirile Kanal D au ajuns pe locul 3 în acest interval orar, urmat de postul Naţional TV, iar postul Acasă a revenit din nou în top 5.

În intervalul orar de maximă audienţă, 20:00-22:00, TTV – 29.3% rating. PRO TV, lider de audienţa cu 6.8% rating şi 23.1% share, în timp ce Kanal D s-a situat pe locul 2 cu 3.1% rating şi 10.5% share. Antena 1 a obţinut locul 3 cu cifre sub media staţiei – 2.5% rating şi 8.5% share.

 

CIFRE CALCULATE PENTRU TOATA ZIUA, 9 IULIE 2015, PUBLICUL COMERCIAL URBAN 18-49, INTERVAL ORAR 17:00-22:00

Audiente 9 iulie 2015 - publicul comercial (1)


Rating (RTG%) reprezintă numărul mediu de telespectatori pe minut ai unei emisiuni (sau interval orar) difuzată de o stație TV. Ratingulpoate fi exprimat în cifre absolute (mii telespectatori) sau ca procent din targetul analizat.

Cotă de piaţă (Market Share – SHR%) reprezintă raportul procentual dintre numărul mediu de telespectatori (RTG%) ai unei emisiuni (sau interval orar) de la o staţie TV şi numărul mediu de telespectatori de pe toate staţiile TV, calculat pentru acelaşi interval orar (sau emisiune).

Sursa cifre: Kantar Media

Interpretare Grafice: RADAR DE MEDIA

Comentarii

comments

Powered by Facebook Comments

Advertisement
1 Comment

1 Comment

  1. Iulian

    10 iulie 2015 at 15:31

    Iunie? Nu Iulie?

Lasă un răspuns

Acest site folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.

IN Trending

%d blogeri au apreciat: