Connect with us

Analize Audiente TV

AUDIENTE TV: In duelul show-urile tablodi, WOWBIZ a castigat! Clasamentul serii, aici!

Published

on

Reclame

AUDIENTE TV: Aseara, “WOWBiz” a fost lider de audienta pe tronsonul orar 23:00 – 0:40, pe segmentul de piata al emisiunilor de tip tabloid, pe toate cele trei categorii de public din Romania.

In minutul de maxima audineta, atins la debutul late night show-ului prezentat de Madalin Ionescu si Andreea Mantea, 23:01, peste 800.000 de romani erau cu ochii pe emisiunea “WOWBiz”.

In intervalul 23:00 – 0:40, Kanal D a inregistrat 3,1% rating si 14,1% cota de piata, pe targetul National, 3,1% rating si 12,8% cota de piata, pe targetul All Urban, si 3,0% rating si 13,4% cota de piata, pe publicul de la orase cu varste cuprinse intre 18 si 49 de ani.

 

PUBLICUL NATIONAL 

Time BandsChannelsRtg%Shr%
23:00-24:40Pro TV3,214,4
 Kanal D3,114,1
 Antena 12,410,9
 Romania TV1,77,7
 Antena 31,67,1

 

PUBLICUL URBAN 

Time BandsChannelsRtg%Shr%
23:00-24:40Pro TV3,413,8
 Kanal D3,112,8
 Antena 12,28,8
 Antena 32,08,2
 Romania TV1,77,1

 

PUBLICUL COMERCIAL 

Time BandsChannelsRtg%Shr%
23:00-24:40Pro TV4,821,0
 Kanal D3,013,4
 Antena 12,511,3
 Prima TV0,94,1
 Antena 30,83,6

 

Rating (RTG%) reprezintă numărul mediu de telespectatori pe minut ai unei emisiuni (sau interval orar) difuzată de o stație TV. Ratingul poate fi exprimat în cifre absolute (mii telespectatori) sau ca procent din targetul analizat.

Cotă de piaţă (Market Share – SHR%) reprezintă raportul procentual dintre numărul mediu de telespectatori (RTG%) ai unei emisiuni (sau interval orar) de la o staţie TV şi numărul mediu de telespectatori de pe toate staţiile TV, calculat pentru acelaşi interval orar (sau emisiune).

Sursa cifre: Kantar Media

 

Advertisement
Click to comment

Leave a Reply

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *




MOTOR CAUTARE GOOGLE

ADVERTORIALE


www.creditrapid.ro

SEO

pentru sufletul tau

Advertisement

Facebook

Advertisement
Advertisement

IN Trending