Connect with us

Evenimente

LIN/ . APPAREL un nou brand de modă românesc ce îmbinădetaliile grafice cu cele delicate, prin combinații îndrăznețe de materiale și accesorii

Published

on

 

Lin/. Apparel, un brand tânăr și inovativ, s-a lansat oficial, la Qreator, în cadrul unui eveniment atipic fără o defilare standard de catwalk, ce a îmbinat perfect experiența de look and feel a hainelor create de Mihaela Glăvan în colaborare cu Alina Pușcaș. Cele două și-au unit forțele pentru a aduce în fața invitaților o colecție de haine minimaliste, arhitecturale, modulare și feminine, dar și noua colecție de încălțăminte SS2019, semnată de Mihaela Glăvan. 

Evenimentul și-a propus să aducă piesele colecției cât mai aproape de invitați, fashioniști, bloggeri și persoane publice, folosind manechine profesioniste așezate strategic în poziții cheie, pe întreaga desfășurare a spațiului Qreator, astfel încât cei prezenți să aibă posibilitatea de a atinge și a simți texturile hainelor purtate de acestea.

Lin/. Apparel aduce în moda autohtonă piese vestimentare de legătură, care provoacă la exerciții stilistice smart și creative, piese ce îmbină ideal detaliile grafice cu cele delicate. Acest lucru este confirmat și de Mihaela Glăvan: “Lin/. Apparel a apărut din nevoia de a acoperi acea zonă de piese vestimentare basic, fine-cut, minimaliste, realizate din materiale naturale, cu o schemă cromatică adaptată identității brandului. Modularitatea și versatilitatea pieselor propuse, precum și creativitatea stilistică la care te îndeamnă sunt punctele forte ale acestui brand cu ADN românesc. Lin/. Apparel are o dinamică fascinantă și un drive creativ care completează nevoia de exprimare”. Precum sugerează și mesajul colecției – ,,Wear Lin/. Apparel as you like and as ingenious as possible!’’, acest brand se adresează femeilor îndrăznețe, puternice, inventive, dornice de a experimenta noi forme și tipare, combinații îndrăznețe de materiale (bumbac, vâscoză, twill, voal, in, paiete) și accesorii (catarame tip trident, elastice decorative, centuri) pentru a le oferi cât mai multe sugestii de styling, săptămână de săptămână.

Deși Lin/. Apparel există pe piață de aproximativ 1 an, ne-am decis acum (după ce am căpătat și puțină experiență și încredere în a simți nevoile neacoperite suficient de piața fashion din România pentru clientele noastre) să lansăm brandul oficial pentru a oferi ocazia cât mai multor persoane care sunt în căutarea acestui stil, de a afla de noi. Prima colecție, apărută în 2018, este o colecție permanentă pentru că propune piese basic cu detalii minimaliste potrivite oricărei garderobe. Cea de-a doua, din 2019, este una ușor mai îndrăzneață în detalii, ce aduce în prim-plan materiale fluide, culori inspirate și legate de natură și natural, piese modulare, feminine, potrivite oricărui tip de siluetă, piese care să completeze inedit ținute din garderoba proprie!”, a mărturisit Alina Pușcaș despre Lin/. Apparel.

Acest brand a apărut din dragostea pentru haine și styling a Mihaelei Glăvan și a Alinei Pușcaș, dar și din nevoia unor piese basic, dar cu un tipar avantajos și modern, după cum susține Alina: „Ne cunoaștem de ani de zile și am pornit acest concept împreună după o perioadă destul de lungă în care, cel puțin eu, eram în căutarea unei idei de business pe termen lung, care să trezească în mine o nouă dorință de cunoaștere și implicare maximă. Pe la jumătatea anului 2017 am descoperit amândouă, povestind prietenește, așa cum obișnuiesc să o facă fetele despre îmbrăcăminte, că ne lipsesc aceleași piese basic cu un cut care să ne avantajeze și care să ne permită cât mai multe variațiuni de layering. Lin/. Apparel este a doua mea dragoste profesională și sper ca în timp să aibă un cuvânt important de spus în domeniu”.

 

Piesele Lin/. Apparel sunt disponibile pe: linapparel.com.

Mulțumiri speciale: Qreator by IQOS, Vinarte, Aqua Carpatica, Marie Claire, Bucate pe Roate, STOM Clinic România.

 

Lasa un comentariu aici!

Pentru orice fel de informații ma puteți contacta pe e-mail! La 1 februarie dam startul primei etape de votare la Premiile RADAR DE MEDIA 2018!

Click to comment

Lasă un răspuns

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.

Evenimente

Giulia Tabără – locul I ” Festivalul Junior Music Fest 2019 ” – ediția a V- a Brașov

Published

on

 

La acest sfârșit de săptămână, respectiv 5-6 octombrie 2019,a avut loc la Brașov, a V-a ediție a Festivalului de muzică pop pentru copii și adolescenți “Junior Music Fest “.Peste 120 de concurenți din toate colțurile țării, un juriu de calibru format din Aurelian Temisan, Luminița Anghel, Monica Davidescu, Ciro de Luca și Nicole Cherry, premii atractive și recitalurile invitaților, au transformat Brașovul intr-o lume de poveste.

Câștigătoare a concursului internațional “Sanremo Junior ” la dor 10 ani,finalista în două ediții a concursului “Next Star “,Giulia Tabără obține locul I la “Festivalul Junior Music Fest Brașov 2019 ” – ediția a V-a, impresionand atât publicul cât și juriul cu interpretarea sa.

Lasa un comentariu aici!

Continue Reading

Evenimente

Atelierele ILBAH pentru a 3-a oara consecutiv la MODEXPO  

Published

on

 

Rampa de lansare pentru industria de fashion

Pentru a doua oara in acest an, in perioada 26-29 Septembrie am asistat la o demonstratie inedita oferita de Atelierele ILBAH, care pentru a 3-a oara au adus la ROMEXPO, in cadrul expozitiei internationale MODEXPO, 6 workshop-uri GRATUITE de Croitorie.

Expozitia MODEXPO a avut loc in Pavilionul B2, unde peste 50 de companii nationale si internationale au oferit vizitatorilor ocazia de a achizitiona tesaturi textile, imbracaminte, pielarie, blanarie, incaltaminte, marochinarie si accesorii.

Pe parcursul celor 4 zile de expozitie Atelierel ILBAH au sustinut 6 ateliere de Croitorie sub umbrela “Descopera Tainele Croitoriei”, atelierele care de fiecare data s-au bucurat de un succes rasunator si au adus zambetul pe buzele partcipantilor.

Atelierele ILBAH sustin industria textila, din care face parte si meseria de croitor, una dintre cele mai vechi si nobile meserii, la foarte mare cautare in marile orase ale tarii dar si in strainate. In cadrul celor 6 workshop-uri partcipantii, fie amatori sau pasionati, au primit o lectie gratuita de croitorie de la trainerii Atelierele ILBAH, traineri cu vaste cunostinte si experienta in domeniu. Cei prezenti au invatat cum sa foloseasca masinile performante de cusut marca Brother, partener official Atelierele ILBAH, si cum sa realizeze un obiect textil folosind tehnici de ultima generatie. La finalul celor 2 ore interactive vizitatorii au plecat cu zambet larg si cunostinte noi, cu care ulterior isi vor alimenta hobby-ul sau de ce nu vor urma acest drum spre o viitoare cariera.

 

Organizator: Atelierele ILBAH.

Eveniment sustinut de Romexpo.

Parteneri: Cusut si Brodat, Brother, Tipare de Croitorie

 

Lasa un comentariu aici!

Continue Reading

BAZAR

De Ziua Internațională a cafelei, Starbucks aduce oamenii împreună

Published

on

 

În fiecare an, pe 1 octombrie, lumea se adună pentru a sărbători băutura care ne unește pe toți, cafeaua, dar și pentru a recunoaște meritele numeroaselor părți importante implicate în procesul obținerii acestei băuturi – de la fermieri, la prăjitori, la barista – care se dedică creării și servirii băuturii pe care toți o iubim. În prima zi de octombrie, Starbucks sărbătorește această unitate mondială prin evenimente semnificative în cafenelele din România, prin barista talentați care fac demonstrații inedite de preparare a cafelei și prin alte surprize.

Cafeaua Starbucks nu ar fi posibilă fără fermierii din întreaga lume care o cultivă. De aceea, brandul lucrează alături de aceștia pentru a sprijini practicile agricole durabile și comunitățile de care aparțin.

 „Cafeaua aduce oamenii împreună și suntem foarte mândri de acest lucru. Credem în sustenabilitate și în rolul nostru de a-i face pe fermieri mai puternici și mai încrezători”, a declarat Karol Zuradzki, Director Regional Starbucks România, Bulgaria și Serbia.  

Peste 25 de milioane de producători de cafea din întreaga lume se confruntă cu impactul unui climat în schimbare. Acesta este motivul pentru care, din punct de vedere al mediului, Starbucks lucrează pentru a soluționa provocările agricole care amenință traiul fermierilor, având misiunea de a face cafeaua primul produs agricol sustenabil din lume. Astăzi, 99% din cafeaua achiziționată de Starbucks la nivel mondial este verificată în conformitate cu Practicile „Coffee and Farmer Equity” (C.A.F.E.), practici care au ajutat fermierii să-și îmbunătățească performanțele legate de mediu, ținând sub control impactul schimbărilor climatice de mai bine de 15 ani.

Din punct de vedere economic, Starbucks face investiții financiare în susținerea fermierilor pe termen lung și în perioade de criză. Cafeaua rămâne o parte critică a economiei pentru mii de fermieri de cafea. Dar, ca orice cultură, este sensibilă la fluctuațiile de prețuri datorate unei varietăți de factori, cei mai mulți fiind în afara controlului fermierilor. Când prețurile globale ale cafelei s-au redus la sfârșitul anului 2018, Starbucks s-a angajat să obțină 20 de milioane de dolari în fonduri de ajutor de urgență pentru fermierii mici din Nicaragua, Guatemala, El Salvador și Mexic. Fondurile sporesc acum veniturile pe care le-au primit pentru recolta lor și contribuie la creșterea stabilității acestora.

Mai mult, Starbucks sprijină educația și inovația de tip open-source pentru a ajuta fermierii prin productivitate și durabilitate. Până în prezent, Starbucks a instruit peste 52.000 de fermieri oferind acces gratuit la educație și resurse prin Centrele sale de sprijin pentru fermieri, cu un obiectiv de a ajunge la 200.000 de fermieri până în 2020.

Așadar, a fi client Starbucks înseamnă mai mult decât a cumpăra o cafea, înseamnă că faci parte din toate aceste eforturi de susținere pentru a face comunitățile agricole locale mai puternice și mai încrezătoare.

„Experiența cafelei Starbucks poate fi rezumată astfel: o cafea excelentă, servită într-un decor modern și confortabil, într-o atmosferă amicală și relaxantă, de către barista zâmbitori și extrem de bine pregătiți, parte a unei echipe care nu se limitează doar la a vinde cafea, ci se preocupă și de amprenta sa asupra lumii și manifestă grijă față de toți cei implicați în producerea cafelei. Pe 1 octombrie nu sărbătorim doar cafeaua, ci îi sărbătorim pe toți cei care o fac specială pentru noi. Vă mulțumim că sărbătoriți alături de noi și că dovediți faptul că, într-adevăr, Cafeaua Unește!”, continuă Karol.

#CoffeeUnites

 

Despre Starbucks

Începând cu anul 1971, Starbucks Coffee Company și-a luat angajamentul de a aproviziona și a prepara cafea arabica de cea mai înaltă calitate, respectând normele de conduită etică şi profesională. În prezent, cu peste 25.000 de cafenele în întreaga lume, Starbucks este principalul prăjitor și distribuitor de cafea de specialitate din lume. Prin angajamentul de neclintit pentru excelență și în conformitate cu principiile companiei noastre, aducem experiența unică Starbucks în viața fiecărui client prin intermediul fiecărei căni de cafea servite. Pentru a împărtăși cu noi experiența, vă rugăm să ne vizitați în locațiile noastre sau online pe news.starbucks.com și Starbucks.com.

Despre AmRest

AmRest Holdings SE este unul dintre cei mai importanți operatori de restaurante din Europa, listați public. Portofoliul Grupului este format din cele patru branduri în franciză (KFC, Pizza Hut, Starbucks, Burger King) și cinci branduri pe care le deține (La Tagliatella, Blue Frog, Kabb, Bacoa, Sushi Shop). În prezent AmRest operează rețeaua de peste 2100 restaurante în segmentele Restaurante cu Servire Rapidă și Restaurante Casual Dining din 26 țări: Polonia, Republica Cehă, Slovacia, Ungaria, România, Bulgaria, Serbia, Croația, Slovenia, Austria, Rusia, Spania, Portugalia, Franța, Germania, Armenia, Azerbaidjan, China, Belgia, Iran, Italia, Luxemburg, Arabia Saudită, Elveția, EAU, Marea Britanie. Mai multe informații disponibile pe webpage: www.amrest.eu/en

 

Lasa un comentariu aici!

Continue Reading
Advertisement

Facebook

PREMIILE RADAR DE MEDIA

Advertisement

Trending

%d blogeri au apreciat: