Connect with us

Analize Audiente TV

TE CUNOSC DE UNDEVA a dat lovitura, lider pe toate segmentele! Cum arata cifrele finale?

AUDIENTE TV: Editia care l-a avut drept castigator pe Geørge, cu o transformare in Fleur East, a adunat in fata micilor ecrane 1.925.000 de telespectatori la nivelul publicului din toata tara, in minutul de maxima audienta, de la 22.53.

Published

on

Foto Credit: ANTENA 1
Reclame

Show-ul „Te cunosc de undeva!”, care i-a desemnat finalisti ai celui de-al noualea sezon pe Geørge, Theo Rose, Liviu Teodorescu, Feli Donose, Liviu Varciu si Andrei Stefanescu, a fost lider incontestabil de audienta, pe toate segmentele de public.

Editia care l-a avut drept castigator pe Geørge, cu o transformare in Fleur East, a adunat in fata micilor ecrane 1.925.000 de telespectatori la nivelul publicului din toata tara, in minutul de maxima audienta, de la 22.53.

PUBLICUL URBAN 

Asadar, la nivelul publicului din mediul urban, Antena 1 s-a aflat pe primul loc in clasamentul audientelor si a obtinut sambata seara, pe perioada difuzarii emisiunii (20.00 – 23.23), o audienta medie de 9 puncte de rating si o cota de piata de 20,8%, in timp ce urmatorul clasat, Pro TV, inregistra doar 6,5 puncte de rating si o cota de piata de 14,9%.

PUBLICUL COMERCIAL 

De asemenea, la nivelul publicului din mediul comercial, cu varste cuprinse intre 18 si 49 de ani, Antena 1 este cel mai urmarit post de televiziune, cu o audienta medie de 7,6 puncte de rating si 22,3 % cota de piata, urmata de Pro TV, cu 6,9 puncte de rating si o cota de piata de 20,1%.

PUBLICUL NATIONAL

Clasamentul se pastreaza si la nivelul publicului din toata tara, unde Antena 1 ramane lider cu o audienta medie de 7,3 puncte de rating si o cota de piata de 17,9 %, urmata de Pro TV, cu 6 puncte de rating si o cota de piata de 14,6 %.


Rating (RTG%) reprezintă numărul mediu de telespectatori pe minut ai unei emisiuni (sau interval orar) difuzată de o stație TV. Ratingul poate fi exprimat în cifre absolute (mii telespectatori) sau ca procent din targetul analizat.

Cotă de piaţă (Market Share – SHR%) reprezintă raportul procentual dintre numărul mediu de telespectatori (RTG%) ai unei emisiuni (sau interval orar) de la o staţie TV şi numărul mediu de telespectatori de pe toate staţiile TV, calculat pentru acelaşi interval orar (sau emisiune).

Sursa cifre: Kantar Media

Pagini: 1 2

Advertisement
Click to comment

Leave a Reply

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *




MOTOR CAUTARE GOOGLE

ADVERTORIALE


www.creditrapid.ro

SEO

pentru sufletul tau

Advertisement

Facebook

Advertisement
Advertisement

IN Trending