Connect with us

Analize Audiente TV

Măruţa a început anul cu dreptul, a fost lider de audienţă pe segmentul publicului comercial!

Published

on

Foto Credit: RADAR DE MEDIA
Reclame

 

În prima săptămână de difuzare din 2016, emisiunea La Măruță a fost preferată de peste 1.4 milioane de telespectatori la nivel național, care au urmărit, în medie, emisiunea! 

Pe segmentul publicului comercial, cu vârste cuprinse între 18 și 49 de ani, emisiunea a înregistrat în perioada 4 – 8 ianuarie 2016 o medie de 6.7 puncte de rating și 21.5% share, în timp ce postul de televiziune clasat pe locul doi, ANTENA 1 a obţinut 5 puncte de rating și 16.2% share.

”Mai mult decât că poveștile nostre au fost urmărite, mă bucur că ele au avut un ecou extraordinar și am reușit să ajutăm, cu strângeri de fonduri, mai multe familii. Demersurile noastre vor continua, misiunea noastră este să prezentăm reportaje de calitate și să le dăm o șansă celor care o merită.”, a declarat Cătălin Măruță.

Săptămâna aceasta emisiunea La Măruță continuă să le aducă românilor poveștile emoționante ale unor oameni extraordinari, invitați surpriză și cele mai noi informații din showbiz.

Catalin Maruta PRO TV

Catalin Maruta
PRO TV

 

Advertisement
Click to comment

Leave a Reply

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *




MOTOR CAUTARE GOOGLE

ADVERTORIALE


www.creditrapid.ro

SEO

pentru sufletul tau

Advertisement

Facebook

Advertisement
Advertisement

IN Trending