AUDIENȚE TV
AUDIENTE TV: Peste 1.7 milioane de români au urmărit aseară ultima ediție din sezonul patru Visuri la cheie!

Din ce în ce mai mulți români muncesc în afara țării, o mare parte dintre ei au plecat de lângă părinți sau copii și ar da orice să se poată întoarce acasă. Miercurea aceasta, echipa Visuri la cheie nu a renovat doar o locuință, ci a încercat să reunească o familie despărțită de nevoie. Dragoș, Adela, Alina și Omid au mers în localitatea Roșiori și au cunoscut trei oameni speciali, Lenuța, Ecaterina și Cătălin, cărora le-au făcut o mare bucurie, aceea de a avea o casă frumoasă în care să trăiască de acum înainte.
Ultima ediție din sezonul patru Visuri la cheie a fost lider de audiență pe toate categoriile de public și a înregistrat 9.9 puncte de rating și 26.7% share pe segmentul publicului comercial, cu vârste cuprinse între 18 și 49 de ani, de peste două ori mai mult față de postul de televiziune clasat pe locul doi, ANTENA 1, care a obţinut 4.3 puncte de rating și 11.7% share.
Pe întreaga durată de difuzare, la nivel național, aproape 1.8 milioane de telespectatori au trăit emoția unui vis împlinit, iar în minutul de maximă audiență, de la 22:12, emisiunea Visuri la cheie a adus în faţa televizoarelor peste 2 milioane de români.
Familia Mănăilă a trăit aseară bucuria unui vis împlinit
Un incendiu le-a distrus casa celor trei membri ai familiei Mănăilă, iar bunica, fiica ei și nepotul au încercat mereu să meargă mai departe și să găsească resurse să fie pozitivi și să creadă că viața le va deveni mai bună. Din cauza datoriilor, Lenuța a plecat să muncească în Anglia, însă nu a putut sta departe de fiul și de mama ei și s-a întos în țară atunci când a aflat că au rămas fără locuință. Cei trei au continuat lupta și nu au încetat niciun moment să spere că destinul li se va schimba. Aseară, echipa Visuri la cheie a ajuns în Roșiori pentru a-i ajuta să aibă un trai mai bun. Momentul întâlnirii a reprezentat o adevărată surpriză pentru ei și o clipă extrem de emoționantă. Împreună au făcut inspecția casei, au vorbit despre neajunsuri și despre dorințe, iar Lenuța, Ecaterina și Cătălin au plecat într-o vacanță de neuitat la munte. Dragoș, Adela, Alina, Omid, echipa de constructori și voluntari au rămas la Roșiori și au început renovarea.
Casa a fost complet regândită și, chiar dacă proporțiile au rămas oarecum aceleași, locuința a fost extinsă în plan vertical și prin amplasarea unor pereți traforați care dau profunzime și care filtrează foarte frumos lumina în cele două dormitoare. Fosta baie, fosta cămară și holul au devenit un spațiu intim, mic și unitar, care se vede încă de la intrarea în casă, cu brâuri decorate la nivelul de sus, care vorbesc despre pasiunea familiei pentru folclor. Adela a creat aici un spațiu compact, dar totodată generos, la fel ca sufletul aceastei familii. Camera bunicii a fost realizată cu foarte multă dragoste de Alina. Arhitecta a creat un cadru odihnitor, plin de căldură. Colțul Ecaterinei în care va tricota este punctat de un lampadar special, lucrat manual, care dă o lumină intimă, dar suficientă. Dormitorul lui Cătălin a fost gândit de Omid ca un spațiu foarte interactiv, colorat și interesant. Este mai mult decât o încăpere de dormit, este o încăpere în care băiatul poate studia, se poate relaxa și își poate primi și prietenii. Camera Lenuței a avut o tematică foarte clară și în ea predomită rozul, în combinație cu bleumarin și lemnul natur. Patul este încadrat între două fâșii de oglinzi în formă de romb, care dau continuitate încăperii, și în mijloc este încadrată o tăblie cu motive florale.
După o vacanță superbă, familia Mănăilă a revenit acasă, o casă nouă, frumoasă, cu tot ce este necesar în ea, o locuință în care Lenuța, Ecaterina și Cătălin vor petrece fericiți sărbătorile de iarnă.
Sezonul patru Visuri la cheie s-a încheiat aseară cu un nou vis împlinit și o familie care va începe o viață nouă într-o casă superbă.
Rating (RTG%) reprezintă numărul mediu de telespectatori pe minut ai unei emisiuni (sau interval orar) difuzată de o stație TV. Ratingul poate fi exprimat în cifre absolute (mii telespectatori) sau ca procent din targetul analizat.
Cotă de piaţă (Market Share – SHR%) reprezintă raportul procentual dintre numărul mediu de telespectatori (RTG%) ai unei emisiuni (sau interval orar) de la o staţie TV şi numărul mediu de telespectatori de pe toate staţiile TV, calculat pentru acelaşi interval orar (sau emisiune).
Sursa cifre: Kantar Media
Copyright: ARMADATA SRL
Foto Credit: PRO TV
-
Grila de programe2 săptămâni ago
Antena 1 modifică grila de programe în day time, din cauza emisiuni Bate Palma de la PRO TV
-
AUDIENȚE TV2 zile ago
Andra: ”Butonul auriu poate să aducă atâta bucurie”. Românii au talent a fost lider absolut de audiență!
-
Program TV2 săptămâni ago
Programul PRO TV pentru săptămâna 23-29 ianuarie 2023
-
RECOMANDARI TV2 săptămâni ago
Program TV azi 22 ianuarie 2023
-
AUDIENȚE TV2 săptămâni ago
Cele mai noi episoade Lia – Soţia soţului meu, lider de piaţă la nivelul întregii ţări
-
Seriale5 zile ago
Un personaj misterios vine să tulbure povestea Lia – Soţia soţului meu
-
ADVERTORIALEo săptămână ago
LA MUȚI ANI 2023! De ANUL NOU primești Cadou Advertoriale Seo la dublu!
-
RECOMANDARI TV2 săptămâni ago
Program TV azi 21 ianuarie 2023
-
Program TV2 săptămâni ago
Programul TVR 1 pentru săptămâna 23-29 ianuarie 2023
-
RECOMANDARI TVo săptămână ago
Program TV azi 28 ianuarie 2023
-
Program TVo săptămână ago
Programul PRO TV pentru săptămâna 30 ianuarie – 05 februarie 2023
-
Program TV2 săptămâni ago
Programul KANAL D pentru săptămâna 23-29 ianuarie 2023
-
EVENTS3 săptămâni ago
Antalya Star Awards Gala
-
Program TV2 săptămâni ago
Programul TVR 2 pentru săptămâna 23-29 ianuarie 2023
-
AUDIENȚE TV3 săptămâni ago
AUDIENŢE TV: America Express, din nou lider de piață!
-
Program TV2 săptămâni ago
Programul ANTENA 1 pentru perioada 27-02 ianuarie 2023