Connect with us

A-Z NEWS

UAPR și EACA organizează cea de-a treia ediție de cursuri de publicitate

Published

on

Reclame

Uniunea Agențiilor de Publicitate din România (UAPR), în parteneriat cu Școala Internațională de Publicitate și Comunicare din cadrul Asociației Europene a Agențiilor de Comunicare (EACA International School of Advertising and Communications) organizează în perioada 09 – 27 mai 2014 o serie de cinci cursuri dedicate publicitarilor.

Pentru al treilea an consecutiv, UAPR oferă profesioniștilor din România traininguri ținute de importanți reprezentanți ai industriei la nivel mondial.

Cursurile sunt concepute pentru angajaţii din agențiile de publicitate care au cel puţin 1-2 ani experienţă în domeniu, persoanelor din PR și responsabililor de marketing, directori, account manageri, creativi şi studenţii din an terminal.

„Mă bucur să văd că devine deja o tradiție să găzduim aceste cursuri la București. În fiecare an, personalități cu experiență globală în advertising vin la București și le împărtășesc colegilor noștri cele mai recente inovații în domeniu.”, a declarat Radu Florescu, Președinte al Uniunii Agențiilor de Publicitate din România (UAPR).

În acest an, cursurile vor viza subiecte precum marketingul digital, negocierea cu departamentul de procurement, abilități de prezentare creativă sau de dezvoltare a noilor oportunități de business în domeniul publicității.

„Școala Internațională de Publicitate EACA este încântată să fie partenerul UAPR pentru programul său de formare din 2014 și să aibă posibilitatea de a oferi cursuri de cel mai înalt nivel pentru a ajuta la ridicarea standardelor profesionale din industria de publicitate românească. Toți trainerii EACA din programul din 2014 sunt specialiști cu multă experiență în publicitate și instructori foarte buni; workshop-urile noastre sunt conduse cu energie și pasiune și fiecare este proiectat pentru a împărtăși experiențe și abilități valoroase, precum și pentru a oferi participanților ocazia de a pune în practică aceste abilități în cursurile interactive. Așteptăm cu nerăbdare să primim unii dintre cei mai buni directori de publicitate din România la workshop-urile noastre și să îi ajutăm să dezvolte unele dintre cele mai importante abilități, necesare în industria de publicitate de azi.” a declarat Micky Denehy, fondator al EACA International School of Advertising and Communication.

O parte dintre trainerii prezenți anul acesta la București sunt deja cunoscuți în industria de profil din România din anii anteriori: Micky Denehy, fondatorul EACA International School; Paul Arnold, – în prezent profesor vizitator la Universitatea Westminster și consultant și Dietmar Dahmen – fondator și CCO al shop-ului de comunicare „Architects of You”. Printre numele noi se numără: Tina Fegent, specializată în achiziția de marketing, a lucrat în acest domeniu în ultimii 20 de ani atât pentru clienți cât și pentru agenții, și Siobhan Stanley, trainer și coach de profesie.
Înscrierile sunt deschise pentru angajații agențiilor de publicitate, taxa de înscriere fiind de 150 de Euro în cazul membrilor UAPR, și 170 de Euro pentru cei care nu sunt membri UAPR. Studenții se pot înscrie la cursuri și beneficiază de o reducere de preț, taxa pentru aceștia fiind de doar 50 de euro.

 

Program cursuri:

9 mai: Storytelling in business (Paul Arnold)

20 mai: The future of digital marketing (Dietmar Dahman)

21 mai: Surviving and Thriving with Procurement (Tina Fegent)

23 mai: New Business skills (Micky Denehy)

27 mai: Presentation skills (Siobhan Stanley)

Cursurile vor avea loc la sediul UAPR – Calea Victoriei, 126, etaj 3, sector 1, București.

Orar cursuri: fiecare curs durează 1 zi, între orele 09:30 și 17:00, iar înregistrările se fac începând cu ora 09:00.

 

UAPR este o organizaţie profesională fondată în anul 2000, care urmăreşte apărarea intereselor agenţiilor de publicitate, dezvoltarea şi profesionalizarea industriei de advertising şi ridicarea standardelor profesionale. În acest sens, UAPR reuneşte cele mai importante agenţii de publicitate şi de media de pe piaţa autohtonă de publicitate si isi propune să dezvolte şi să profesionalizeze industria de publicitate şi să atragă noi membri.

Obiectivele principale ale organizației sunt reprezentate de preocuparea legată de regulile și reglementarile ce guvernează activitatea agențiilor de publicitate și de ajutorul dat agențiilor membre pentru creșterea profitabilității lor, prin intermediul asocierii lor la nivel național.




MOTOR CAUTARE GOOGLE

ADVERTORIALE


www.creditrapid.ro

SEO

pentru sufletul tau

Advertisement

Facebook

Advertisement
Advertisement

IN Trending