Connect with us

AUDIENȚE TV

AUDIENŢE TV ŞTIRI: România TV, rămâne lider de audienţa cu cifre record pentru publicul urban, urmat de Antena 3! Cum s-au împărţit cifrele intre B1, Realitatea şi Digi 24?

Published

on

Reclame

RADAR DE MEDIA vă prezintă analiza lunară a cifrelor de audienţă înregistrate de posturile de stiri în luna IANUARIE 2017 pentru publicul naţional şi urban. 

 

Cifrele sunt calculate la nivelul întregii zile şi sunt prelucrate şi furnizate de ARMA/Kantar Media. 

  • Cifre de audienţă pentru luna ianuarie 2017, aici.  
  • Cifre pentru posturile de stiri, decembrie 2016, aici.

 

[rdmof_dropcaps type=”circle” color=”” background_color=”BLUE”]A[/rdmof_dropcaps]Posturile de ştiri, la nivelul publicului national au înregistrat audienţe foarte mari, faţă de lună precedentă, iar lider de audienţă rămâne postul România TV, care s-a clasat pe primul loc cu o audienţă medie de 2,08% rating şi 7,6% share, în timp ce principalul concurent, postul Antena 3 a obţinut 1,84% rating şi 6,74% share.

B1TV s-a clasat pe locul 3 la mare diferenta de locul 2 cu o medie de 0.5% rating şi 1,82% share, în schimb DIGI 24 a rămas pe locul cinci cu o medie de 0.36% rating şi 1.33% share. Realitatea TV mai creste,  staţia a obţinut, locul 4 cu 0,41% rating si 1,51% cota de piata  (0,32% rating  si 1.23% cota de piata- in luna decembrie 2016).

 

La nivelul publicului urban situaţia este asemănătoare la fel în cazul publicului naţional, doar ca postul Digi trece pe locul 4 la o mica diferenţă de Realitatea TV.

Astfel, Romania TV este lider de audienţa cu cifre record – 2,41% rating şi 9,2% share, iar principalul concurent Antena 3 a obţinut 2,18% rating şi 8,34% cotă de piaţă, conform cifrelor furnizate de Kantar Media.

 

Mai multe detalii in graficele de mai jos:

 

AUDIENTE TV RADAR DE MEDIA, POSTURI DE STIRI, LUNA IANUARIE 2017, PUBLICUL NATIONAL

audiente-tv-ianuarie-stiri-2017-2

AUDIENTE TV RADAR DE MEDIA, POSTURI DE STIRI, LUNA IANUARIE  2017, PUBLICUL URBAN

audiente-tv-ianuarie-stiri-2017-1

 

Rating (RTG%) reprezintă numărul mediu de telespectatori pe minut ai unei emisiuni (sau interval orar) difuzată de o stație TV. Ratingul poate fi exprimat în cifre absolute (mii telespectatori) sau ca procent din targetul analizat.

Cotă de piaţă (Market Share – SHR%) reprezintă raportul procentual dintre numărul mediu de telespectatori (RTG%) ai unei emisiuni (sau interval orar) de la o staţie TV şi numărul mediu de telespectatori de pe toate staţiile TV, calculat pentru acelaşi interval orar (sau emisiune).

Sursa: Kantar Media Audiences, Copyright: ARMADATA S.R.L.

Grafice: RADAR DE MEDIA

 

Foto Credit: RADAR DE MEDIA (print screen)

PROTEST: Cum au relatat România TV, B1TV, Realitatea TV, Digi 24, Antena 3 şi TVR 1 – a şasea zi de proteste din Bucureşti şi din ţară!

Advertisement
Advertisement
Click to comment

Leave a Reply

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *




MOTOR CAUTARE GOOGLE

ADVERTORIALE


www.creditrapid.ro

SEO

pentru sufletul tau

Advertisement

Facebook

Advertisement
Advertisement

IN Trending