Connect with us

AUDIENȚE TV

AUDIENTE TV ZILNICE: In duelul Teo vs Maruta, Kanal D a castigat. Cum arata clasamentul final?

Published

on

Reclame

AUDIENTE TV ZILNICE: Luni, 19 septembrie, in intervalul de difuzare 15:00 – 17:00, Kanal D s-a pozitionat pe locul doi in topul televiziunilor din Romania, cu emisiunile “Teo Show” si “Te vreau langa mine”, conform datelor furnizate de Kantar Media.

Show-ul prezentat de Teo Trandafir si Bursucu, dar si emisiunea matrimoniala moderata de Gabriela Cristea au plasat Kanal D pe locul doi, pe toate categoriile de public monitorizare.

Pe acest interval orar Antena 1 a difuzat reality show-ul Mireasa pentru fiul meu si Observatorul de la ora 16, iar PRO TV emisiunea, La Maruta.

 

In intervalul mai sus mentionat, Kanal D a inregistrat 3,6% rating si 14,6% cota de piata, pe targetul National, 3,3% rating si 13,7% cota de piata, pe segmentul de public All Urban, si 2,0% rating si 12,6% cota de piata, pe publicul din mediul urban cu varste cuprinse intre 18-49 ani.

Si pe intervalul de difuzare a emisiunii “Teo Show”, 15:45 – 17:00, Kanal D s-a pozitionat tot pe locul doi in topul televiziunilor din Romania, pe toate cele trei categorii de public: Comercial, All Urban si National.

 

Astfel, show-ul prezentat de Teo Trandafir si Bursucu a inregistrat pe tronsonul orar 15:45 – 17:00, 3,0% rating si 12,2% cota de piata, pe targetul All Urban, 3,0% rating si 11,9% cota de piata, pe targetul National, si 2,1% rating si 13,2% cota de piata, pe segmentul de public Comercial.

 

PUBLICUL NATIONAL 

Time BandsChannelsRtg%Shr%
15:00-17:00Antena 14,317,2
 Kanal D3,614,6
 Pro TV2,49,8

 

PUBLICUL URBAN

Time BandsChannelsRtg%Shr%
15:00-17:00Antena 13,514,6
 Kanal D3,313,7
 Pro TV2,08,5

 

PUBLICUL COMERCIAL 

Time BandsChannelsRtg%Shr%
15:00-17:00Antena 12,717,3
 Kanal D2,012,6
 Pro TV1,912,2

 

Rating (RTG%) reprezintă numărul mediu de telespectatori pe minut ai unei emisiuni (sau interval orar) difuzată de o stație TV. Ratingul poate fi exprimat în cifre absolute (mii telespectatori) sau ca procent din targetul analizat.

Cotă de piaţă (Market Share – SHR%) reprezintă raportul procentual dintre numărul mediu de telespectatori (RTG%) ai unei emisiuni (sau interval orar) de la o staţie TV şi numărul mediu de telespectatori de pe toate staţiile TV, calculat pentru acelaşi interval orar (sau emisiune).

Sursa cifre: Kantar Media

 

Foto Credit: KANAL D

 

Advertisement
2 Comments

2 Comments

  1. Rola

    22 septembrie 2016 at 10:43

    Va rog ca diva sa nu ne mai ingretoseze toamna cu fetele gilmore.

  2. Lala

    22 septembrie 2016 at 10:40

    Îmi doresc ca diva sa nu mai difuzeze filmul fetele gilmore.Este aproape la fel de urat ,rău ,prost ca las fierbinți de la protv.

Leave a Reply

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *




MOTOR CAUTARE GOOGLE

ADVERTORIALE


www.creditrapid.ro

SEO

pentru sufletul tau

Advertisement

Facebook

Advertisement
Advertisement

IN Trending