AUDIENȚE TV
ANTENA 1: Audienţă record pentru cel mai iubit show culinar – Chefi la cuţite
Ediția de luni seară a adus un nou record de audiență pentru emisiunea Chefi la cuțite: show-ul a înregistrat cea mai bună audiență la nivelul publicului comercial, de la lansarea sezonului 7.
27,6 procente din cota de piață și 9,2 puncte de rating a obținut în medie, pe publicul comercial, emisiunea de la Antena 1, care a fost urmată, pe locul secund, de Pro Tv, cu 6.9 puncte de rating și 20,7% cota de piață. În intervalul orar în care a fost difuzată, 19.59-23.42, emisiunea Chefi la cuțite a fost alegerea celor mai mulți români, astfel că show-ul a fost lider de piață pe toate categoriile de public. La orașe, Antena 1 a condus cu o medie de 7,8 puncte de rating și 19,3 % cota de piață, fiind urmată de Pro Tv cu 6 puncte de rating și 14,8 % cota de piață. Iar la nivelul întregii populații a țării Chefi la cuțite a fost lider cu o medie de 7,3 puncte de rating și 17,8 % cota de piață, fiind urmată de Pro Tv cu 6,2 puncte de rating și 15,1% cota de piață. În minutul de maximă audiență de la 21.49, cel mai iubit show culinar era urmărit de aproape 2.000.000 de telespectatori, la nivel național.
Luni, 21 octombrie, Antena 1 a fost lider în Prime time (19:00-23:00) pe publicul comercial și la orașe.
Rețeta perfecta a ediției cu numărul 13 Chefi la cuțite a inclus bucătari cu experiență, copii talentați ce i-au impresionat pe chefi, vedete care au făcut spectacol, momente savuroase în platou, dar și o luptă a amuletelor foarte strânsă. Aseară, în urma războiului culinar pentru avantaje, chef Sorin Bontea a reușit să își adjudece a șasea amuletă, trecând astfel în topul clasamentului. Juratul a câștigat un mare atu, și anume, va putea ca în Battle-ul cu numărul 4 să îl aibă în echipă pe chef Iosif Ștefănescu, ce va putea să gătească, să deguste și să participe în proba de gătit.
Sezonul 7 continuă diseară cu o nouă rundă de jurizări pe nevăzute, de la 20:00, pe Antena 1.
Sursa:Kantar Media
Copyright:ARMADATA S.R.L.
Date prelucrate de catre departamentul Research Antena Group
Analiza este facuta pe target-urile 18-49 Urban, All urban si National
Perioada 21 octombrie 2019
-
EVENTS2 zile ago
Evenimentul verii, SUMMER GALA. ediția a-VI-a, va avea loc pe 25 iunie 2024, la ARISTOCRAT EVENTS HALL, din București
-
AUDIENȚE TV3 săptămâni ago
Echipa lui Chef Richard Abou Zaki, învingătoare în ediția de ieri Chefi la cuțite. Show-ul, lider de audiență!
-
Business6 zile ago
De ce clienții recomandă compania de mutări SprintMove pentru relocări de succes?
-
Digital7 zile ago
Publici advertoriale seo cu 50% reducere la toate pachetele
-
Eurovision7 zile ago
VIDEO Eurovision 2024 a fost câştigat de Elveţia / Supervizorul competiţiei a fost huiduit iar juriul din Israel contestat
-
AUDIENȚE TV3 săptămâni ago
Întâlnirea dintre CLANUL și GROAPA a fost în topul preferințelor celor de acasă!
-
Digital6 zile ago
Editura ACT și Politon, specializată în nonficțiune de calitate, devine ap!
-
Filme5 zile ago
31 de zile de vară: DIVA va difuza o serie de filme de dragoste irezistibile timp de o lună
-
Cultura3 săptămâni ago
7 cărți pentru copii de la 2 la 12 ani pe care să le aducă Iepurașul de Paște!
-
Filme3 săptămâni ago
Film Mania este noua destinație TV pentru cinefilii din România
-
A-Z NEWS6 zile ago
Principalele avantaje ale colaborării cu firmele specializate în relocări
-
ENTERTAINMENT6 zile ago
Am făcut calculul complet! Ireal câți bani a luat Ștefania Stănilă, de la Pro TV, pentru cele 17 săptămâni la SURVIVOR All Stars
-
Program TVo săptămână ago
Programul Kanal D pentru săptămâna 13 – 19 Mai 2024
-
Program TVo săptămână ago
Programul PRO TV pentru săptămâna 13 – 19 mai 2024
-
Special TV2 săptămâni ago
Echipa Super Neatza cu Răzvan şi Dani le-a pregătit telespectatorilor ediţii speciale de Paşte, atât dimineaţa, cât și după amiaza
-
ENTERTAINMENT3 săptămâni ago
Pepe lansează astăzi „Pasăre de Noapte”, un nou single şi un nou videoclip