Connect with us

Evenimente

Cine ia Marele Trofeu Cerbul de Aur? Aflăm în această seară, la Gala Festivalului!

Published

on

Foto Credit: TVR
 

Recitalurile serii: Nicole Scherzinger, Edvin Marton, Eleni Foureira, The Motans, Carla’s Dreams

  • Gala Festivalului este sold out!

  • Evenimentul este transmis în direct şi în exclusivitate de TVR 1, TVR Internațional, TVR Moldova și TVR HD, de la ora 20.30.

 

Mai sunt doar câteva ore până la seara de Gală! Până la Gala Festivalului, când Cerbul de Aur îşi află câştigătorii ediţiei aniversare. Când spectatorii şi telespectatorii TVR se vor bucura de mega recitaluri susţinute de Nicole Scherzinger – lead singer al trupei Pussycat Dolls -, Edvin Marton, Eleni Foureira, The Motans şi Carla’s Dreams!

 

Urmează o seară incendiară! Cu emoţii, îmbrăţişări, lacrimi de bucurie din partea câştigătorilor! Cine pleacă acasă cu Marele Trofeul? Care sunt câştigătorii Cerbului de Aur 2018 aflăm la Gala Festivalului într-un show grandios urmărit din tribune de peste 5.500 de spectatori, la care biletele s-au epuizat.

1 septembrie 2018 este seara în care laureaţii Cerbului de Aur vor intra în istoria Festivalului. Vor fi câştigători ai ediţiei aniversare, la 50 de ani de la primul spectacol marca Cerbului.

În seara aceasta aflăm câştigătorul Marelui Trofeu al Festivalului Internaţional Cerbul de Aur, în valoare de 25 de mii de euro, dar şi ale celor trei premii de pe podium şi a premiilor speciale: Premiul pentru cea mai bună interpretare a unei piese româneşti; Premiul Municipiului Braşov; Premiul Judeţului Braşov; Premiul Publicului; Premiul Presei Festivalului; Premiul Societăţilor Publice de Radio şi de Televiziune

La ediţia din acest an, juriul a fost format din: Edvin Marton din Ungaria, Gigliola Cinquetti, Kristina Cepraga Goodwin şi Luminiţa Dobrescu din Italia, Eleni Foureira din Grecia, Arsenie Toderaş din Republica Moldova şi Mădălin Voicu (România).

 

La fel ca în serile de concurs, gazdă va fi frumoasa prezentatoare Iuliei Vântur. Pe scena Cerbului de Aur va urca şi Gabriel Garko, invitat special al Festivalului.

Nicole Scherzinger, vedeta serii,  este pregătită să ridice audienţa în picioare cu hiturile lansate solo şi cele pe care le-a cântat alături de Pussycat Dolls.

După ce ieri a făcut spectacol pe stradă, la un flash mob în centrul Braşovului unde a cântat la celebra vioară Stradivarius, fabricată în anul 1699 şi evaluată la 7 milioane de dolari şi a dat autografe după ce a fost recunoscut de trecători, Edvin Marton e gata de show şi pe scena din Piaţa Sfatului. Vom asculta piesele ce l-au făcut celebru, dar şi, în premieră mondială, o piesă de pe noul său album.

 

Ocupanta locului 2 la Eurovision Song Contest 2018, Eleni Foureira participă la Cerbul de Aur ca jurat, dar şi ca artist în recital. Interpretă pop, actriţă, dansatoare şi fashion designer, Eleni a lansat deja 4 albume, 42 de single-uri şi a  primit nu mai puţin de 25 de distincții MAD Video Music Awards.

Tot în premieră, pe scena de la Braşov vor urca şi The Motans şi Carla’s Dreams.

Accesul publicului la evenimentul din Piaţa Sfatului se face începând cu ora 18.45, în fiecare seară de spectacol, porțile urmând a se închide la ora 20.20, întrucât este un eveniment televizat.

Pentru accesul în Piața Sfatului sunt amenajate 14 porți și 4 puncte de acces A, B, C și D – trei în Strada Mureșenilor și unul în Strada Apollonia Hirscher. Astfel, pentru spectatorii care au bilete pe rândurile de la 1 la 25, recomandarea organizatorilor este de a folosi intrarea din Strada Mureșenilor cea mai apropiată de scenă, iar cei care au bilete cu locuri plasate începând de la rândul 26 au la dispoziție celelalte trei intrări. Accesul la locurile din tribună se face pe scările care se află în spatele tribunei.

Abonamentele trebuie păstrate pe toată perioada Festivalului, accesul se va face zilnic, pe baza acestui document. Spectatorii care ies din arenă vor primi o brățară care va avea culori diferite în fiecare zi.

Din motive legate de securitate, accesul publicului în arenă este interzis cu bagaje voluminoase, sticle, lichide, laptopuri, aparate foto, umbrele sau alte obiecte menționate în setul de regului anexat și afișat la intrări, în interiorul zonei de spectacol fiind amenajate standuri unde se comercializează băuturi și alimente.

Biletele pentru Festival sunt disponibile pe site-ul Eventim și  în rețeaua partenerilor săi: Orange, Vodafone, Telekom, Carrefour, benzinăriile OMV, librăriile Cărturești, Diverta si Humanitas. De asemenea, începând din 28 august, a fost deschis un punct de vânzare și la Muzeul Sfatului din Brașov.

Festivalul Cerbul de Aur va fi transmis în direct şi în exclusivitate de TVR 1, TVR Internațional, TVR Moldova și TVR HD, în perioada 29 august – 2 septembrie, de la ora 20.30.

Lasa un comentariu aici!

Click to comment

Lasă un răspuns

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.

Evenimente

Giulia Tabără – locul I ” Festivalul Junior Music Fest 2019 ” – ediția a V- a Brașov

Published

on

 

La acest sfârșit de săptămână, respectiv 5-6 octombrie 2019,a avut loc la Brașov, a V-a ediție a Festivalului de muzică pop pentru copii și adolescenți “Junior Music Fest “.Peste 120 de concurenți din toate colțurile țării, un juriu de calibru format din Aurelian Temisan, Luminița Anghel, Monica Davidescu, Ciro de Luca și Nicole Cherry, premii atractive și recitalurile invitaților, au transformat Brașovul intr-o lume de poveste.

Câștigătoare a concursului internațional “Sanremo Junior ” la dor 10 ani,finalista în două ediții a concursului “Next Star “,Giulia Tabără obține locul I la “Festivalul Junior Music Fest Brașov 2019 ” – ediția a V-a, impresionand atât publicul cât și juriul cu interpretarea sa.

Lasa un comentariu aici!

Continue Reading

Evenimente

Atelierele ILBAH pentru a 3-a oara consecutiv la MODEXPO  

Published

on

 

Rampa de lansare pentru industria de fashion

Pentru a doua oara in acest an, in perioada 26-29 Septembrie am asistat la o demonstratie inedita oferita de Atelierele ILBAH, care pentru a 3-a oara au adus la ROMEXPO, in cadrul expozitiei internationale MODEXPO, 6 workshop-uri GRATUITE de Croitorie.

Expozitia MODEXPO a avut loc in Pavilionul B2, unde peste 50 de companii nationale si internationale au oferit vizitatorilor ocazia de a achizitiona tesaturi textile, imbracaminte, pielarie, blanarie, incaltaminte, marochinarie si accesorii.

Pe parcursul celor 4 zile de expozitie Atelierel ILBAH au sustinut 6 ateliere de Croitorie sub umbrela “Descopera Tainele Croitoriei”, atelierele care de fiecare data s-au bucurat de un succes rasunator si au adus zambetul pe buzele partcipantilor.

Atelierele ILBAH sustin industria textila, din care face parte si meseria de croitor, una dintre cele mai vechi si nobile meserii, la foarte mare cautare in marile orase ale tarii dar si in strainate. In cadrul celor 6 workshop-uri partcipantii, fie amatori sau pasionati, au primit o lectie gratuita de croitorie de la trainerii Atelierele ILBAH, traineri cu vaste cunostinte si experienta in domeniu. Cei prezenti au invatat cum sa foloseasca masinile performante de cusut marca Brother, partener official Atelierele ILBAH, si cum sa realizeze un obiect textil folosind tehnici de ultima generatie. La finalul celor 2 ore interactive vizitatorii au plecat cu zambet larg si cunostinte noi, cu care ulterior isi vor alimenta hobby-ul sau de ce nu vor urma acest drum spre o viitoare cariera.

 

Organizator: Atelierele ILBAH.

Eveniment sustinut de Romexpo.

Parteneri: Cusut si Brodat, Brother, Tipare de Croitorie

 

Lasa un comentariu aici!

Continue Reading

BAZAR

De Ziua Internațională a cafelei, Starbucks aduce oamenii împreună

Published

on

 

În fiecare an, pe 1 octombrie, lumea se adună pentru a sărbători băutura care ne unește pe toți, cafeaua, dar și pentru a recunoaște meritele numeroaselor părți importante implicate în procesul obținerii acestei băuturi – de la fermieri, la prăjitori, la barista – care se dedică creării și servirii băuturii pe care toți o iubim. În prima zi de octombrie, Starbucks sărbătorește această unitate mondială prin evenimente semnificative în cafenelele din România, prin barista talentați care fac demonstrații inedite de preparare a cafelei și prin alte surprize.

Cafeaua Starbucks nu ar fi posibilă fără fermierii din întreaga lume care o cultivă. De aceea, brandul lucrează alături de aceștia pentru a sprijini practicile agricole durabile și comunitățile de care aparțin.

 „Cafeaua aduce oamenii împreună și suntem foarte mândri de acest lucru. Credem în sustenabilitate și în rolul nostru de a-i face pe fermieri mai puternici și mai încrezători”, a declarat Karol Zuradzki, Director Regional Starbucks România, Bulgaria și Serbia.  

Peste 25 de milioane de producători de cafea din întreaga lume se confruntă cu impactul unui climat în schimbare. Acesta este motivul pentru care, din punct de vedere al mediului, Starbucks lucrează pentru a soluționa provocările agricole care amenință traiul fermierilor, având misiunea de a face cafeaua primul produs agricol sustenabil din lume. Astăzi, 99% din cafeaua achiziționată de Starbucks la nivel mondial este verificată în conformitate cu Practicile „Coffee and Farmer Equity” (C.A.F.E.), practici care au ajutat fermierii să-și îmbunătățească performanțele legate de mediu, ținând sub control impactul schimbărilor climatice de mai bine de 15 ani.

Din punct de vedere economic, Starbucks face investiții financiare în susținerea fermierilor pe termen lung și în perioade de criză. Cafeaua rămâne o parte critică a economiei pentru mii de fermieri de cafea. Dar, ca orice cultură, este sensibilă la fluctuațiile de prețuri datorate unei varietăți de factori, cei mai mulți fiind în afara controlului fermierilor. Când prețurile globale ale cafelei s-au redus la sfârșitul anului 2018, Starbucks s-a angajat să obțină 20 de milioane de dolari în fonduri de ajutor de urgență pentru fermierii mici din Nicaragua, Guatemala, El Salvador și Mexic. Fondurile sporesc acum veniturile pe care le-au primit pentru recolta lor și contribuie la creșterea stabilității acestora.

Mai mult, Starbucks sprijină educația și inovația de tip open-source pentru a ajuta fermierii prin productivitate și durabilitate. Până în prezent, Starbucks a instruit peste 52.000 de fermieri oferind acces gratuit la educație și resurse prin Centrele sale de sprijin pentru fermieri, cu un obiectiv de a ajunge la 200.000 de fermieri până în 2020.

Așadar, a fi client Starbucks înseamnă mai mult decât a cumpăra o cafea, înseamnă că faci parte din toate aceste eforturi de susținere pentru a face comunitățile agricole locale mai puternice și mai încrezătoare.

„Experiența cafelei Starbucks poate fi rezumată astfel: o cafea excelentă, servită într-un decor modern și confortabil, într-o atmosferă amicală și relaxantă, de către barista zâmbitori și extrem de bine pregătiți, parte a unei echipe care nu se limitează doar la a vinde cafea, ci se preocupă și de amprenta sa asupra lumii și manifestă grijă față de toți cei implicați în producerea cafelei. Pe 1 octombrie nu sărbătorim doar cafeaua, ci îi sărbătorim pe toți cei care o fac specială pentru noi. Vă mulțumim că sărbătoriți alături de noi și că dovediți faptul că, într-adevăr, Cafeaua Unește!”, continuă Karol.

#CoffeeUnites

 

Despre Starbucks

Începând cu anul 1971, Starbucks Coffee Company și-a luat angajamentul de a aproviziona și a prepara cafea arabica de cea mai înaltă calitate, respectând normele de conduită etică şi profesională. În prezent, cu peste 25.000 de cafenele în întreaga lume, Starbucks este principalul prăjitor și distribuitor de cafea de specialitate din lume. Prin angajamentul de neclintit pentru excelență și în conformitate cu principiile companiei noastre, aducem experiența unică Starbucks în viața fiecărui client prin intermediul fiecărei căni de cafea servite. Pentru a împărtăși cu noi experiența, vă rugăm să ne vizitați în locațiile noastre sau online pe news.starbucks.com și Starbucks.com.

Despre AmRest

AmRest Holdings SE este unul dintre cei mai importanți operatori de restaurante din Europa, listați public. Portofoliul Grupului este format din cele patru branduri în franciză (KFC, Pizza Hut, Starbucks, Burger King) și cinci branduri pe care le deține (La Tagliatella, Blue Frog, Kabb, Bacoa, Sushi Shop). În prezent AmRest operează rețeaua de peste 2100 restaurante în segmentele Restaurante cu Servire Rapidă și Restaurante Casual Dining din 26 țări: Polonia, Republica Cehă, Slovacia, Ungaria, România, Bulgaria, Serbia, Croația, Slovenia, Austria, Rusia, Spania, Portugalia, Franța, Germania, Armenia, Azerbaidjan, China, Belgia, Iran, Italia, Luxemburg, Arabia Saudită, Elveția, EAU, Marea Britanie. Mai multe informații disponibile pe webpage: www.amrest.eu/en

 

Lasa un comentariu aici!

Continue Reading
Advertisement

Facebook

PREMIILE RADAR DE MEDIA

Advertisement

Trending

%d blogeri au apreciat: