Connect with us

Televiziune

TOP 20 AUDIENTE TV DIVERTISMENT: Show-ul „Romanii au talent” isi mentine pozitia de lider.”Masterchef” si „Next Star” completeaza podiumul. Noi emisiuni isi fac aparitia in clasament!

Published

on

Reclame

RADAR DE MEDIA va prezinta astazi TOP 20 AUDIENTE TV DIVERTISMENT, cifrele sunt referitoare la perioada 7 – 13 aprilie 2014, mediul urban.

In TOP 20 AUDIENTE TV DIVERTISMENT, la fel ca in penultima saptamana monitorizata, primele locuri sunt ocupate de „Romanii au talent” ( Pro TV), „Masterchef” ( Pro TV)  si „Next Star” ( Antena 1).

  • Conform cifrelor furnizate de Kantar Media, show-ul „Romanii au talent” isi mentine pozitia de lider, inregistrand un rating de 17.4%, o cota de piata de 34.4% si a fost urmarit de peste 1.760.000 de telespectatori din mediul urban.
  • Show-ul culinar „Masterchef” se claseaza pe locul 2, avand un rating de 12.4% si o cota de piata de 23.6%. Peste 1.247.000 de telespectatori din mediul urban au urmarit emisiunea in fiecare minut.
  • Locul 3 este ocupat de „Next Star”, care a avut 9.1% rating si 17% cota de piata. Show-ul a fost urmarit de peste 922.000 de telespectatori din mediul urban, in fiecare minut.

„Romania Danseaza” ( Antena 1), „Ochii din umbra” (Kanal D), „La Maruta” (Pro TV),  „Schimb de mame” (Prima TV), „O data-n viata” (TVR 1) se afla in  TOP 20 AUDIENTE TV DIVERTISMENT.

In concluzie: Antena 1 are 9 emisiuni in top; Pro TV si Kanal D au fiecare cate 4 emisiuni in top; Prima TV are 2 emisiuni in top; TVR 1 are o singura emisiune in top.

In tabelul de mai jos RADAR DE MEDIA va prezinta  TOP 20 AUDIENTE  DIVERTISMENT in perioada 7 – 13 aprilie 2014, mediul urban.

[table id=118 /]  Surse cifre:  Kantar Media

*Numarul de difuzari pe saptamana. 

Rating (RTG%) reprezintă numărul mediu de telespectatori pe minut ai unei emisiuni (sau interval orar) difuzată de o staţie TV. Ratingul poate fi exprimat în cifre absolute (mii telespectatori) sau ca procent din targetul analizat. 

Cotă de piaţă (Market Share – SHR%) reprezintă raportul procentual dintre numărul mediu de telespectatori (RTG%) ai unei emisiuni (sau interval orar) de la o staţie TV şi numărul mediu de telespectatori de pe toate staţiile TV, calculat pentru acelaşi interval orar (sau emisiune).

Advertisement
Click to comment

Leave a Reply

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *




MOTOR CAUTARE GOOGLE

ADVERTORIALE


www.creditrapid.ro

SEO

pentru sufletul tau

Advertisement

Facebook

Advertisement
Advertisement

IN Trending