Connect with us

Televiziune

TOP 20 AUDIENTE TV DIVERTISMENT: Show-ul „Romanii au talent” isi mentine pozitia de lider.”Masterchef” si „Next Star” completeaza podiumul. Noi emisiuni isi fac aparitia in clasament!

Published

on

Reclame

RADAR DE MEDIA va prezinta astazi TOP 20 AUDIENTE TV DIVERTISMENT, cifrele sunt referitoare la perioada 7 – 13 aprilie 2014, mediul urban.

In TOP 20 AUDIENTE TV DIVERTISMENT, la fel ca in penultima saptamana monitorizata, primele locuri sunt ocupate de „Romanii au talent” ( Pro TV), „Masterchef” ( Pro TV)  si „Next Star” ( Antena 1).

  • Conform cifrelor furnizate de Kantar Media, show-ul „Romanii au talent” isi mentine pozitia de lider, inregistrand un rating de 17.4%, o cota de piata de 34.4% si a fost urmarit de peste 1.760.000 de telespectatori din mediul urban.
  • Show-ul culinar „Masterchef” se claseaza pe locul 2, avand un rating de 12.4% si o cota de piata de 23.6%. Peste 1.247.000 de telespectatori din mediul urban au urmarit emisiunea in fiecare minut.
  • Locul 3 este ocupat de „Next Star”, care a avut 9.1% rating si 17% cota de piata. Show-ul a fost urmarit de peste 922.000 de telespectatori din mediul urban, in fiecare minut.

„Romania Danseaza” ( Antena 1), „Ochii din umbra” (Kanal D), „La Maruta” (Pro TV),  „Schimb de mame” (Prima TV), „O data-n viata” (TVR 1) se afla in  TOP 20 AUDIENTE TV DIVERTISMENT.

In concluzie: Antena 1 are 9 emisiuni in top; Pro TV si Kanal D au fiecare cate 4 emisiuni in top; Prima TV are 2 emisiuni in top; TVR 1 are o singura emisiune in top.

In tabelul de mai jos RADAR DE MEDIA va prezinta  TOP 20 AUDIENTE  DIVERTISMENT in perioada 7 – 13 aprilie 2014, mediul urban.

[table id=118 /]  Surse cifre:  Kantar Media

*Numarul de difuzari pe saptamana. 

Rating (RTG%) reprezintă numărul mediu de telespectatori pe minut ai unei emisiuni (sau interval orar) difuzată de o staţie TV. Ratingul poate fi exprimat în cifre absolute (mii telespectatori) sau ca procent din targetul analizat. 

Cotă de piaţă (Market Share – SHR%) reprezintă raportul procentual dintre numărul mediu de telespectatori (RTG%) ai unei emisiuni (sau interval orar) de la o staţie TV şi numărul mediu de telespectatori de pe toate staţiile TV, calculat pentru acelaşi interval orar (sau emisiune).

Advertisement
Click to comment

Lasă un răspuns

Acest site folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.

ADVERTORIALE


www.creditrapid.ro

SEO

pentru sufletul tau

Advertisement
A-Z NEWS22 de ore ago

Amenzi pe banda rulanta oferite de Consiliul Național al Audiovizualului 

Reality Show23 de ore ago

Omid Ghannadi despre familia pe care o va cunoaște diseară, la Visuri la cheie: „Pentru mine, acestă întâlnire a fost dureroasă!”

A-Z NEWSo zi ago

One Hundred Years of Solitude (Un Veac de Singurătate) are premiera pe 11 decembrie 2024 la Netflix

Businesso zi ago

Blindspot și POS Media România democratizează comunicarea brandurilor cu publicurile prin soluția completă de digital OOH în retail marketing

CNAo zi ago

Dezmințire – CNA nu a primit și nu a dezbătut nicio plângere referitoare la clubul de fotbal „FK Csikszereda Miercurea Ciuc”

A-Z NEWSo zi ago

Poate că ești deja fericit și nu știi, cartea cu o abordare inovatoare și profund realistă asupra dezvoltării personale

Serialeo zi ago

Vasile vrea să-l facă profesor pe Giani: ”Tu ești bun pe școala vieții! Cum de atâția ani n-ai murit de foame, mă? Îți spun sincer, e chiar o minune!”

AUDIENȚE TVo zi ago

AUDIENȚE TV Ei sunt primii concurenți care au ajuns în bucătăria MasterChef! Cel mai intens show de cooking a fost lider absolut de audiență!

ENTERTAINMENT2 zile ago

Guess Who – *exemplu, un nou videoclip

A-Z NEWS2 zile ago

RADOR Radio România a primit premiul Francofoniei pentru fact-checking

Monden2 zile ago

Cât au strâns la nuntă Monica Bîrlădeanu și Valeriu Gheorghiță. Câțiva invitați au chefuit pe gratis, au mâncat și au băut, dar au lăsat plicurile goale

Facebook

Advertisement
Advertisement

IN Trending