RADAR DE MEDIA vă prezintă cifrele de audienţă înregistrate, marți, 3 noiembrie 2015, pe mai multe intervale orare pentru publicul comercial din mediul urban cu vârste cuprinse între 18-49 (cifrele care contează pentru publicitate).
Ziua de marți a înregistrat o cifră medie de 19.1% rating (TTV) din totalul de 100% share. PRO TV a fost lider de audienta cu 3,4% rating si 17,4% share, in timp ce Antena 1 s-a clasat pe locul 2 cu 3% rating si 15,4% share. Kanal D s-a clasat pe locul 3 cu 1,5% rating si 7,5% share, urmat de postul de stiri Antena 3 si Digi 24.
CIFRE CALCULATE PENTRU TOATA ZIUA, 3 NOIEMBRIE 2015, PUBLICUL COMERCIAL URBAN 18-49
- Audiente TV pentru ziua de 28 octombrie 2015
- Audiente TV pentru ziua de 29 octombrie 2015
- Audiente TV pentru ziua de 30 octombrie 2015 – Prime Time
- Audiente TV pentru ziua de 31 octombrie 2015
- Audiente TV pentru ziua de 1 noiembrie 2015
- Audiente TV pentru ziua de 2 noiembrie 2015
Rating (RTG%) reprezintă numărul mediu de telespectatori pe minut ai unei emisiuni (sau interval orar) difuzată de o stație TV. Ratingul poate fi exprimat în cifre absolute (mii telespectatori) sau ca procent din targetul analizat.
Cotă de piaţă (Market Share – SHR%) reprezintă raportul procentual dintre numărul mediu de telespectatori (RTG%) ai unei emisiuni (sau interval orar) de la o staţie TV şi numărul mediu de telespectatori de pe toate staţiile TV, calculat pentru acelaşi interval orar (sau emisiune).
Sursa cifre: Kantar Media
Grafice: RADAR DE MEDIA
În intervalul orar 17:00-19:00, TTV – 26.9% rating. Antena 1 a fost lider de audienţa cu Acces Direct – 5.8% rating şi 21.7% share, în timp ce PRO TV cu La Măruţa s-a clasat pe locul 2 cu 4.4% rating şi 16.2% share. Pe locul 3 s-a clasat Antena 3 cu 1.7% rating şi 6.1% share, iar Kanal D cu Teo Show a obţinut locul 3 cu 1.4% rating şi 5.2% share.
În intervalul orar 19:00-20:00, TTV – 37.8% rating. PRO TV a fost lider de audienţa cu Ştirile prezentate de Andreea Esca – 10.1% rating şi 26.8% share, în timp ce Observatorul de la Antena 1 s-a clasat pe locul secund cu 6.6% rating şi 17.5% share. Ştirile Kanal D au obţinut locul 3 cu 2.1% rating şi 5.4% share.
În intervalul orar de maximă audienţă, 20:00-22:00, TTV – 45.0% rating. PRO TV a fost pe primul loc cu Masterchef – 9.6% rating şi 21.3% share, urmat de Kanal D, locul 2 cu Furtuna pe Bosfor – 5.9% rating şi 13.2% share, iar Antena 1 cu Poftiţi de vă iubiţi 5.1% rating şi 11.4% cota de piaţă. Antena 3 a fost pe locul 4 – 2.3% rating şi 5% share, iar locul 5 pe intervalul de maximă audienţă a fost ocupat de Digi 24.
[nextpage title=”Grafice detaliate pe urmatoarea pagina!”]
În intervalul orar 17:00-19:00, TTV – 26.9% rating. Antena 1 a fost lider de audienţa cu Acces Direct – 5.8% rating şi 21.7% share, în timp ce PRO TV cu La Măruţa s-a clasat pe locul 2 cu 4.4% rating şi 16.2% share. Pe locul 3 s-a clasat Antena 3 cu 1.7% rating şi 6.1% share, iar Kanal D cu Teo Show a obţinut locul 3 cu 1.4% rating şi 5.2% share.
În intervalul orar 19:00-20:00, TTV – 37.8% rating. PRO TV a fost lider de audienţa cu Ştirile prezentate de Andreea Esca – 10.1% rating şi 26.8% share, în timp ce Observatorul de la Antena 1 s-a clasat pe locul secund cu 6.6% rating şi 17.5% share. Ştirile Kanal D au obţinut locul 3 cu 2.1% rating şi 5.4% share.
În intervalul orar de maximă audienţă, 20:00-22:00, TTV – 45.0% rating. PRO TV a fost pe primul loc cu Masterchef – 9.6% rating şi 21.3% share, urmat de Kanal D, locul 2 cu Furtuna pe Bosfor – 5.9% rating şi 13.2% share, iar Antena 1 cu Poftiţi de vă iubiţi 5.1% rating şi 11.4% cota de piaţă. Antena 3 a fost pe locul 4 – 2.3% rating şi 5% share, iar locul 5 pe intervalul de maximă audienţă a fost ocupat de Digi 24.
CIFRE CALCULATE PENTRU TOATA ZIUA, 3 NOIEMBRIE 2015, PUBLICUL COMERCIAL URBAN 18-49, INTERVAL ORAR 17:00-22:00
- Audiente TV pentru ziua de 28 octombrie 2015
- Audiente TV pentru ziua de 29 octombrie 2015
- Audiente TV pentru ziua de 30 octombrie 2015 – Prime Time
- Audiente TV pentru ziua de 31 octombrie 2015
- Audiente TV pentru ziua de 1 noiembrie 2015
- Audiente TV pentru ziua de 2 noiembrie 2015
Rating (RTG%) reprezintă numărul mediu de telespectatori pe minut ai unei emisiuni (sau interval orar) difuzată de o stație TV. Ratingul poate fi exprimat în cifre absolute (mii telespectatori) sau ca procent din targetul analizat.
Cotă de piaţă (Market Share – SHR%) reprezintă raportul procentual dintre numărul mediu de telespectatori (RTG%) ai unei emisiuni (sau interval orar) de la o staţie TV şi numărul mediu de telespectatori de pe toate staţiile TV, calculat pentru acelaşi interval orar (sau emisiune).
Sursa cifre: Kantar Media
Grafice: RADAR DE MEDIA
-
EVENTS4 zile ago
Evenimentul verii, SUMMER GALA. ediția a-VI-a, va avea loc pe 25 iunie 2024, la ARISTOCRAT EVENTS HALL, din București
-
AUDIENȚE TV2 săptămâni ago
Echipa lui Chef Richard Abou Zaki, învingătoare în ediția de ieri Chefi la cuțite. Show-ul, lider de audiență!
-
AUDIENȚE TV3 săptămâni ago
Seara de vineri a adus starea de bine pentru telespectatori! Românii au talent, lider absolut de audiență!
-
Eurovision5 zile ago
VIDEO Eurovision 2024 a fost câştigat de Elveţia / Supervizorul competiţiei a fost huiduit iar juriul din Israel contestat
-
AUDIENȚE TV2 săptămâni ago
Întâlnirea dintre CLANUL și GROAPA a fost în topul preferințelor celor de acasă!
-
Filme2 săptămâni ago
Film Mania este noua destinație TV pentru cinefilii din România
-
Cultura2 săptămâni ago
7 cărți pentru copii de la 2 la 12 ani pe care să le aducă Iepurașul de Paște!
-
Business4 zile ago
De ce clienții recomandă compania de mutări SprintMove pentru relocări de succes?
-
ENTERTAINMENT2 săptămâni ago
Pepe lansează astăzi „Pasăre de Noapte”, un nou single şi un nou videoclip
-
Cultura2 săptămâni ago
Filmul „Coroana României”, lansat la Lisabona cu ocazia împlinirii a 50 de ani de la Revoluția Garoafelor
-
Special TV2 săptămâni ago
Echipa Super Neatza cu Răzvan şi Dani le-a pregătit telespectatorilor ediţii speciale de Paşte, atât dimineaţa, cât și după amiaza
-
Digital5 zile ago
Publici advertoriale seo cu 50% reducere la toate pachetele
-
ENTERTAINMENT5 zile ago
Am făcut calculul complet! Ireal câți bani a luat Ștefania Stănilă, de la Pro TV, pentru cele 17 săptămâni la SURVIVOR All Stars
-
Seriale2 săptămâni ago
Înapoi în GROAPA. Ediția TV. În această vară, la PRO TV și pe VOYO!
-
A-Z NEWS4 zile ago
Principalele avantaje ale colaborării cu firmele specializate în relocări
-
Special TV2 săptămâni ago
În noaptea de Înviere, Antena Stars difuzează emisiunea-documentar: „Muntele Athos – Punte între cer şi pământ”, filmată chiar pe Muntele Sfânt