Connect with us

Analize Audiente TV

AUDIENŢE TV: Bucătării de la Antena 1 au spulberat concurenţa! Show-ul, lider de piaţă pe toate segmentele!

Published

on

Reclame

Cooking show-ul „Chefi la cuțite” a fost lider de audiență, marţi seară,  pe toate categoriile de public, cu aproape 2 milioane de telespectatori la nivelul țării în minutul de maximă audiență de la 21.47.

Chefi la cutite a înregistrat marți, 20 septembrie, pe publicul comercial din mediul urban cu vârste cuprinse între 18 și 49 de ani, un vârf de audiență de 14,4 puncte de rating și 37,8 % cota de piață, în minutul 22.37, atunci când următorul post clasat, Pro Tv, obținea,  4,6 puncte de rating și 12 procente din cota de piață.

 

PUBLICUL COMERCIAL 

In intervalul orar 20.30-23.10, Antena 1 a fost lider de piață cu o medie de 10,5 puncte de rating și 26,2 % cota de piață, fiind urmată de Pro Tv cu 6,8 puncte de rating și 17 % cota de piață.

 

PUBLICUL URBAN

Pe publicul din mediul urban „Chefi la cuțite” a condus topul cu o audiență medie de 8 puncte de rating și 17,3 % cota de piață, emisiunea fiind urmată de Kanal D cu 5,7 puncte de rating și 12,4 % cota de piață și Pro Tv, pe locul al treilea, cu 5,4 puncte de rating și 11,8 % cota de piață.

 

PUBLICUL NATIONAL 

Antena 1 a obţinut o audiență de 7,6 puncte de rating și 16,9 % cota de piață, în vreme ce pe locul al doilea se clasa Kanal D cu 5,6 puncte de rating și 12,4 % cota de piață, iar pe al treilea se situa Pro Tv cu 5,6 puncte de rating și 12,3 procente din cota de piață.

 

 

Cifre la nivelul intregii zile

Antena 1 a fost lider de piață marți, 20 septembrie, și la nivelul întregii zile, cu o medie pe publicul comercial de 3,8 puncte de rating și 22 % cota de piață, urmată de Pro Tv cu o medie a zilei de 3,1 puncte de rating și 18 procente din cota de piață.

Antena 1 și-a adjudecat marți seară și prime time-ul (intervalul cuprins între 19.00-23.00), cu o medie pe publicul comercial de 8,5 puncte de rating și 22,6 % cota de piață, în vreme ce pe locul secund se clasa Pro Tv cu 7,6 puncte de rating și 20,2 % cota de piață.

SIMONA GHERGHE ACCES DIRECT

SIMONA GHERGHE
ACCES DIRECT

 

Rating (RTG%) reprezintă numărul mediu de telespectatori pe minut ai unei emisiuni (sau interval orar) difuzată de o stație TV. Ratingul poate fi exprimat în cifre absolute (mii telespectatori) sau ca procent din targetul analizat.

Cotă de piaţă (Market Share – SHR%) reprezintă raportul procentual dintre numărul mediu de telespectatori (RTG%) ai unei emisiuni (sau interval orar) de la o staţie TV şi numărul mediu de telespectatori de pe toate staţiile TV, calculat pentru acelaşi interval orar (sau emisiune).

Sursa cifre: Kantar Media

 

Foto Credit: Antena 1

 

Advertisement
Click to comment

Leave a Reply

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *




MOTOR CAUTARE GOOGLE

ADVERTORIALE


www.creditrapid.ro

SEO

pentru sufletul tau

Advertisement

Facebook

Advertisement
Advertisement

IN Trending