Connect with us

Industria de Publicitate

Terranova va deschide in Cocor cel mai mare magazin al sau din Romania

Published

on

Bucuresti, 18.06.2012: Cocor va gazdui pana la sfarsitul acestui an magazinul-emblema (flagship store) al brandului italienesc Terranova. Cu o suprafata totala de 1.080 mp, noul magazin Terranova din Cocor va fi si cel mai mare din cele 15deschise pana acum de acest brand in Romania. Inchirierea a fost intermediata de compania de consultanta imobiliara DTZ Echinox, agent co-exclusiv al proiectului.

Magazinul din Cocor va incorpora o experienta completa a brandului Terranova, prezentand colectii in avanpremiera, editii speciale, evenimente si promotii pentru clientii loiali.

 „Pana la sfarsitul anului, clientii nostri vor putea gasi in Cocor branduri noi, multe dintre ele cu un succes deja dovedit pe piata, dar si un cinematograf multiplex si o zona de entertainment la ultimul etaj pentru a imbina shopping-ul cu relaxarea”, a declarat Mirela Mihailescu, Director Comercial Cocor SA.

 Noul flagship store Terranova va beneficia de traficul si vizibilitatea celei mai importante si aglomerate artere de circulatie (2.900.000 masini/ luna) si de animatia permanenta din triunghiul Universitate – Centrul Vechi – Unirii cu un mare trafic pietonal, avand astfel toate sansele sa devina in scurt timp un magazin de mare succes pentru retailerul italian.

Deschiderea unui magazin Terranova in Cocor face parte din strategia noastra de a ne apropia de zonele in care clientii nostri isi petrec timpul, astfel incat cumparaturile sa se imbine firesc cu relaxarea si cu un stil de viata urban. Pozitionarea Cocor in centrul orasului si facilitatile pe care le pune la dispozitia clientilor fac din acesta o destinatie perfect adaptata asteptarilor noastre pentru o locatie premium, de tip “flagship store”. Astfel, zonele in care sunt deschise noile noastre magazine raspund cerintelor strategiei de pozitionare a Terranova in Romania”,a declarat Pierluigi Marinelli, Development Director Terranova.

Prezenta Terranova aduce valoare mixului de chiriasi de fashion din Cocor, crescandu-i atractivitatea si oferind o multitudine de optiuni stilistice pentru clientii centrului comercial. Vom anunta si alte noi branduri in scurt timp, atat pe segmentul de moda, cat si de divertisment”, a comentat Estera Enache, Senior Retail Consultant, DTZ Echinox, agentia reponsabila de incheierea tranzactiei.

 Procesul de modernizare Cocor va continua in perioada urmatoare atat in zona de entertainment de 3000 mp de la etajul 5, cat si in zona de shopping, unde se urmareste imbogatirea mixului de retaileri, proces in urma caruia Cocor sa devina unul dintre cele mai atractive centre comerciale din capitala.

 Brandul italian de fashion Terranova a fost creat in 1961 si in prezent este distribuit in 469 de magazine premium, localizate in 33 de tari. Terranova este alegerea ideala pentru tinerii care vor sa descopere, sa experimenteze si sa se exprime intr-un mod autentic si original, fie ca studiaza, muncesc sau isi petrec timpul liber.

In 2008, brandul a trecut la o noua etapa in dezvoltarea sa in concordanta cu cerintele publicul sau tinta, pastrand un raport calitate-pret corect. Astfel, bazandu-se pe valorile care de-a lungul timpului i-au adus succesul, a introdus un stil nou si revigorant pentru o stare de spirit urbana si informala. Designul brandului a fost foarte bine primit de pietele pe care este prezent, din Italia pana in Europa de Est, din Rusia pana in Orientul Mijlociu, depasind astfel pragul de 150 de magazine noi deschise in ultimii 3 ani.

Pentru mai multe informatii accesati www.teddygroup.com.


DESPRE COCOR:

In urma unei investitii de 24,5 milioane euro, Cocor s-a redeschis in octombrie 2010 cu o parcare de 200 locuri si o suprafata comerciala de 10.000 m.p. in care sunt gazduite branduri romanesti si internationale, dar si creatii ale celor mai cunoscuti designeri romani.   

Lasa un comentariu aici!

Click to comment

Lasă un răspuns

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.

DIGITAL

Despre optimizarea seo inainte de lansarea unui site

Published

on

Pentru ca in ziua de azi exista un numar extrem de mare de site-uri, sa te faci remarcat este destul de greu, daca nu colaborezi un un specialist. Competita creste din ce in ce mai mult, si atunci este absolut necesar ca optimizarea seo sa fie continuu imbunatatita.

Prin urmare, trebuie sa ai la indemana o metoda de a face optimizare inainte de a lansa un site, pentru a putea fi inaintea celor care sunt in proces de construire a brand-ului.

Iata cateva lucruri interesante si utile despre optimizarea seo inainte de lansarea efectiva a unui site.

 

Optimizeaza elementele de baza

Daca nu vrei sa apelezi la o agentie seo adult, atunci poti face chiar tu acest lucru. Construirea unei pagini ”in curand” este esentiala inainte de a construi efectiv site-ul. De ce este acest lucru important? Ei bine, ceea ce trebuie sa stii este ca motoarele de cautare ofera in general  mai multa autoritate site-urilor vechi, si prin urmare, este nevoie de mai mult timp pentru a obtine un loc fruntas in Google.

Prin crearea unei pagini ”in curand” vei avea posibilitatea sa te lansezi mai repede decat in mod normal. Robotii nu au absolut nici o treaba cu acest gen de mesaj de pe un site, acestia fiind mai mult interesati de continut, de cuvintele cheie, si mai ales de experienta utilizatorului. Noua pagina reprezinta fara indoiala o sursa excelenta de leaduri. Ceea ce trebuie tu sa faci este sa folosesti un apel puternic la actiune, apel care sa aiba puterea de a-i convinge pe cei care iti viziteaza site-ul sa completeze un formular. In schimb, le poti oferi un video sau un ghid PDF.

Daca toti acesti pasi ti se par complicati si nici nu ai experienta necesara pentru a face acest lucru, atunci cauta in zona ta o agentie seo adult. Retine ca aceasta pagina va ajuta nu doar la optimizarea seo, ci si la construirea unui brand puternic. Profesionistii care lucreaza intr-o agentie seo adult vor stii cum sa utilizeze imaginile, culorile, si mai ales sloganul si limbajul pentru a le comunica vizitatorilor punctele de baza ale comunicarii ulterioare.

 

Construieste profilurile de social media

In ceea ce priveste optimizarea seo, trebuie stiut ca este foarte important a iti creezi comunitati pe retelele de socializare inainte de lansarea propriu zisa a site-ului. Este esential sa te asiguri ca ai deja un public fidel, care s-a familiarizat oarecum cu brand-ul tau. Prin impartasirea unui continut de calitate foarte buna vei reusi sa cresti semnificativ increderea internautilor in business-ul tau, ceea ce inseamna ca iti vei construi o reputatie cu autoritate.

Creeaza profiluri complete pe retelele de socializare cele mai populare precum Facebook, Twitter, sau LinkedIn, dar si pe alte platforme care se adreseaza publicului tau tinta. Dupa ce ai facut acest lucru trebuie sa conectezi fiecare profil in parte cu pagina ”In curand”, si sa te asiguri ca potentialii tai clienti pot obtine informatiile necesare legate de lansare, apasand un singur buton.

 

Creeaza continut de calitate                                                                                                                        Orice strategie de optimizare are nevoie de continut de calitate. De ce? Ei bine, pentru ca acest continut va aduce trafic organic catre site-ul tau, chiar daca esti la inceput. Pentru ca acest continut trebuie urcat periodic, este necesar sa te pregatesti dinainte cu mai multe articole, pentru a avea cat mai multi vizitatori.

In unele cazuri, este o idee excelenta ca inainte de lansare sa incepi un blog. Facand acest lucru, vei avea posibilitatea sa faci anunturi pre-lansare si sa adaugi in permanenta continut nou si interesant. Mai mult decat atat, trebuie sa te asiguri ca acest continut are potential sa atraga link-uri.

Lasa un comentariu aici!

Continue Reading

Industria de Publicitate

Marca Etică RAC, un pas important în autoreglementarea pieței de publicitate în România

Published

on

Consiliul Român pentru Publicitate lansează un nou proiect menit să ofere o garanție a onestității și transparenței în comunicarea comercială

Marca Etică RAC va intra în vigoare începând cu anul viitor și va putea fi accesată de orice brand care activează în România

În contextul aniversării a 20 de ani, organizația a făcut publice primele detalii cu privire la Marca Etică RAC, o viză care, odată folosită într-o comunicare comercială audiovizuală, atestă faptul că brandul realizează o comunicare etică din punctul de vedere al Codului de practică în comunicarea comercială RAC și respectă legislația CNA în vigoare.

De-a lungul celor 20 de ani, am fost foarte activi în peisajul comunicării comerciale și am reușit, prin autoreglementare, să încurajăm membrii RAC să comunice mai transparent, atât în beneficiul industriei de publicitate, cât și al consumatorilor. Anul acesta, facem un alt pas important în evoluția activității noastre. Au fost cazuri în care consumatorii au pus la îndoială veridicitatea unor campanii sau mesaje de promovare – uneori, în mod fondat. De aceea, ne-am propus ca, de acum înainte, să le arătăm că există un organism care veghează asupra onestității în publicitate. Totodată, aceasta va constitui un sprijin pentru brandurile care aleg să respecte normele autoreglementării, o cale de recunoaștere a meritelor unei comunicări etice și un instrument de creștere a încrederii publicului”, spune Laurențiu Gheorghiu, membru board RAC și inițiator al proiectului.

Cum funcționează Marca Etică RAC

Orice brand care activează în România va putea face, începând din 2020, o solicitare către RAC pentru a primi dreptul de a folosi Marca Etică. Solicitarea va fi analizată de Comitetul Etic, care va evalua întreaga comunicare a brandului din decursul ultimului an, atât în mediul online, cât și offline. Procesul durează aproximativ o lună, iar dacă se constată că nu au existat încălcări ale Codului  RAC, în anul anterior obținerii mărcii, brandul primește dreptul de a utiliza logo-ul Mărcii Etice. Utilizarea Mărcii Etice are valabilitate de un an. Marca Etică va fi retrasă imediat în cazul încălcării prevederilor Codului de practică în comunicarea comercială (Codul RAC), adoptat de Consiliul Român pentru Publicitate, măsura fiind însoțită de un anunț public.

Criteriile pe baza cărora este acordată Marca Etică vor fi publicate pe site-ul www.RAC.ro. Analiza pentru acordarea Mărcii Etice presupune și condiția ca brandul care solicită Marca să nu fi avut mai mult de două încălcări ale Codului sau ale legislației în domeniu, fiind monitorizate totodată modul și rapiditatea cu care a fost corectată comunicarea.

Marca Etică va intra în vigoare în 2020, iar înscrierile pentru branduri vor începe în primul trimestru al anului. RAC susține și lucrează alături de reprezentanți ai asociațiilor profesionale și experți în industria de publicitate, pentru ca mesajele campaniilor de promovare să ajungă la consumatori respectând o conduită publicitară onestă, transparentă și decentă, precum și bunele practici internaționale.

Consiliul Român pentru Publicitate sau Romanian Advertising Council (RAC) este o organizație profesională, non-guvernamentală, non profit și independentă, fondată în 1999. Activitatea de bază a Consiliului este autoreglementarea în publicitate. În prezent, Consiliul Român pentru Publicitate oferă și serviciul de copy advice.

Activitatea Consiliului Român pentru Publicitate se bazează pe Codul de Practică în Publicitate, elaborat de membrii săi. Codul reprezintă un set de reguli etice de respectat de către toți cei implicați în domeniul publicității și în orice formă de comunicare comercială. Scopul documentului este să sprijine dezvoltarea unui mediu de afaceri decent și onest în România prin oferirea unui ghid de formă și conținut pentru o informare corectă, cinstită și decentă față de consumator și industrie.

Lasa un comentariu aici!

Continue Reading

DIGITAL

Joaquin Bonilla este noul Executive Creative Director al Golin

Published

on

Joaquin Bonilla este noul Executive Creative Director al Golin, poziție din care coordonează departamentul de Creație al agenției. Joaquin are o experiență de peste 20 ani în comunicare și se alătură echipei Golin după ce a lucrat în agenții internaționale și locale, unde a dezvoltat campanii creative pentru clienți din industrii precum FMCG, food, auto, finance & banking.

Joaquin este responsabil de dezvoltarea și consolidarea soluțiilor creative oferite clienților agentiei, îmbinând o abordare de tipul earned first cu un puternic nucleu de brand și customer experience. Irina Guțan (Copywriter) și Emanuel Ignat (Art Director) completează echipa de creație Golin, contribuind cu un know-how creativ extins la construirea campaniilor creative ale diviziilor Consumer și Corporate din cadrul agenției și întregind competențele The BridgeTM, departamentul de social media și digital PR al agenției.

“Suntem prima agenție de PR din România care a avut un director de creație, încă de acum aproape 10 ani. Suntem curajoși și ne place să fim mereu cu un pas înaintea celorlalți, inovăm și căutăm relevanța în tot ceea ce facem, iar în ADN-ul nostru scrie courageously happy și progressive PR. Același spirit l-am regăsit și la Joaquin și am știut că împreună facem o echipă excelentă. Focusul departamentului de creație al Golin este să conceapă pentru clienții nostri soluții creative earned-first, utilizând instrumente de customer experience (CX), fără să piardă esența PR-ului: construirea și consolidarea reputației, câștigarea atenției consumatorilor, relațiile cu influencerii”, a spus Irina Roncea, Managing Director Golin.

Mă bucur că am oportunitatea de a mă alătura echipei de aur Golin. Sunt încântat să îmi folosesc energia și pasiunea creativă pentru clienții agenției, jucători de top în industriile lor, branduri și companii pentru care orice creativ din piață would really kill J. Cred în creativitate în toate formele ei, și mai ales în PR, și sunt convins că, împreună cu noul departament de creație al agenției, vom duce mai departe povestea de succes pe care Golin o scrie de atâția ani pe piața românească”, a declarat Joaquin Bonilla, Executive Creative Director Golin.

Golin a anunţat la sfârșitul anului trecut noua sa abordare progresivă pentru redefinirea domeniului relaţiilor publice. Într-o eră în care există o confuzie fără precedent în comunicare, Golin îşi propune să genereze sentimentul de mândrie pentru această profesie şi să livreze rezultate măsurabile clienţilor săi.

Ca parte a strategiei sale progresive, agenţia a lansat un nou sistem de operare global ce include o serie de produse de date şi analiză. Instrumentele de lucru trademark Golin, precum Relevance RadarTM, platforma care utilizează inteligența artificială pentru a ajuta la anticiparea și măsurarea oportunităților de buzz, sharing și talkability, și CXPRTM, platforma ce reunește insight-uri din social data pentru a susține decizii de business, aliniază relațiile publice cu traseul consumatorului pentru a maximiza impactul comunicării.

Lasa un comentariu aici!

Continue Reading
Advertisement

Facebook

PREMIILE RADAR DE MEDIA

Advertisement

Trending

%d blogeri au apreciat: