Connect with us

MAGAZIN

Un nou record pentru Cat Music: 5.000.000 de abonati pe YouTube

Published

on

 

Daca in urma cu scurt timp canalul de YouTube al casei de discuri Cat Music a depasit pragul de cinci miliarde de vizualizari, acum stabileste un nou record: 5.000.000 de abonati.

Intre primul clip uploadat pe YouTube, respectiv “Ghita” (Cleopatra Stratan), si cel mai recent, lansat de Jukebox, “Am ce un am”, 1779 de videoclipuri au fost urcate pe canalul Cat Music. Printre cele mai populare clipuri se numara “Dalinda” (Alex Mica) cu 78 de milioane de vizualizari, urmat de “Laugh Till You Cry” (Faydee ft. Lazy J) cu 64 de milioane de vizualizari , “The Violin Song” (Monoir & Osaka feat. Brianna) cu 62 de milioane de vizualizari si “Condimente” (Nosfe feat. Ruby) cu 60 de milioane de vizualizari.

Odata cu atingerea pragului de 5.000.000 de abonati, casa de discuri lanseaza campania #FollowTheCat, unde fanii Cat Music sunt rasplatiti cu un iPhone X S, un iWatch, o trotineta electrica, un Playstation 4, un aparat foto profesional si multe alte premii surpriza! Concursul se desfasoara in perioada 19 septembrie – 10 octombrie 2018, iar cei care vor sa participe, pot gasi mai multe informatii despre cum se pot inscrie in campanie pe www.catmusic.ME sau pe www.catmusic.ro.

Cat Music este cel mai important label din Romania, cu o cota de piata de 30%, peste 8 000 de piese publicate si detine cel mai puternic canal de YouTube din Europa Centrala, de Est si Rusia. Cu un portofoliu ce depaseste 60 de artisti, casa de discuri a lansat de-a lungul timpului hit-uri internationale, cum ar fi “Dragostea din Tei” (O-Zone), “Stereo Love”(Edward Maya) , “Mamma Mia (He’s Italiano)” (Elena), “Zaleilah” (Mandinga) sau “Amor”(Kamelia). Recent, label-ul a anuntat oficial extinderea la nivel mondial prin prima filiala internationala – Cat Music Spain, in cadrul unei conferinte de presa la Madrid.

In urma cu un an, Cat Music a lansat oficial www.catmusic.ME, prima platforma integrata a unui label, unde iubitorii de muzica pot avea acces la continut exclusiv – videoclipuri in avanpremiera, concursuri, “behind the scenes”, galerii foto, dar si stiri despre artistii preferati.

Lasa un comentariu aici!

Click to comment

Lasă un răspuns

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.

Muzica

INNA prezintă teaserul albumului “YO”, primul album în limba spaniolă compus integral de artistă

Published

on

 

Chiar de ziua ei, așa cum și-a obișnuit fanii, INNA le-a făcut cadou teaser-ul albumului “YO”, în limba spaniolă, compus integral de artistă.

 

 

INNA spune povestea acestui album și motivul pentru care a ales să îl compună, cu imagini din videoclipurile pieselor de pe “YO”, care urmează să fie lansate. „Sunt INNA și marea mea pasiune este să fac oameni fericiți. Chiar dacă sunt multe forme prin care poți să aduci fericire în viețile lor, eu am ales muzica. De fapt, muzica m-a ales pe mine. Ca să spun și mai sincer, nu îmi amintesc să mă fi gândit la ceva anume atunci când am început să compun acest album. Dar fiecare lucru, sentiment, gând părea că este deja acolo, în mintea mea, din altă viață, din altă lume. Cunosc fiecare personaj din poveștile mele. Fiecare sunet îmi amintește de un moment. Vocea mea vorbește despre emoții ascunse. Chiar acum, sunt gata să îmi dezvălui secretul, la un moment distanță de a-mi îndeplini visul. “YO” este următorul pas în călătoria mea. Un moment atât de important pentru mine, de special. Sunt fericită să îl împărtășesc cu voi”, a spus INNA.

“YO” include 11 piese, iar fiecare spune povestea unui alt personaj, a unei alte trăiri pe care INNA simte că le-a trait în altă viață. Piesele se numesc “RA”, “Contigo”, “Iguana”, “Si, Mama”, “Sin Ti”, “Locura”, “Fuego”, “Tu Manera”, “La Vida”, “Gitana”, “Te Vas”. Pentru fiecare dintre ele, artista a filmat câte un videoclip cu NGM Creative (Bogdan Păun – regizor și Alex Mureșan – DoP), producție video Loops Production.

Cel mai recent single al INNEI, “No Help”, a atins peste 12 milioane de vizualizări pe YouTube la o lună de la lansare.

De curând, INNA a susținut un turneu în Statele Unite ale Americii și Canada, turneu care a inclus 9 concerte în Montreal, Long Island, Washington DC, Los Angeles, Seattle, San Francisco, Scottsdale, Miami și Chicago.

Unul dintre single-urile anterioare ale INNEI, “Yalla”, are 300 de milioane de vizualizări, “Cola Song” feat. J Balvin peste 200 de milioane de vizualizări, la fel și “In Your Eyes” feat. Yandel.

Lasa un comentariu aici!

Continue Reading

Evenimente

Horia Brenciu va străbate peste 4500 de kilometri în timpul turneului național

Published

on

 

25 de ani de la prima apariție TV, 15 ani de când este alături de HB Orchestra și 10 ani de la primul album, asta sărbătorește anul acesta Horia Brenciu!

Exuberant din fire, artistul marchează acest moment cu un turneu național la finalul căruia va străbate 4500 de kilometri și va susține 14 concerte în tot atâtea orașe. Turneul, care va începe pe 2 noiembrie la Timișoara și se va încheia pe 28 noiembrie la Oradea, le va da șansa fanilor lui Horia Brenciu să-l vadă făcând show alături de Jeremy Ragsdale, câștigător X Factor, și fetele de la 3 O’Clock. Nu vor lipsi însă nici invitații surpriză, diferiți de la un oraș la celălalt.

 

PAGINA DE VOTARE: FINALA PREMIILOR RADAR DE MEDIA 2018

„Acum 25 de ani, norocul îmi surâdea și deveneam primul prezentator din epoca modernă a televiziunii. După un sfert de veac, simt că parcă încep un nou drum, cu și mai multă energie, iar asta se datorează oamenilor. Fie că mă cunosc de la Robingo, de acum 25 de ani, sau de la X Factor, din zilele noastre, ei mi-au fost mereu alături, cu un sfat, cu o dojană, cu o super critică. Beneficiez de cel mai complex public din lume. La început, primeam scrisori. Acum, internetul e la putere și accesul e mult mai direct cu toți fanii mei, dar nimic nu poate înlocui spectacolul live, interacțiunea dintre noi, zâmbetele pe care le prind din sala de concert și muzica asta care ne unește pe toți. La 100 de ani de România, aniversez și eu sfertul meu românesc, cu prietenii mei dragi din țară. Abia aștept”, declară Horia Brenciu.

Deși în programul turneului sunt cuprinse nu mai puțin de 15 orașe, Horia recunoaște că și-ar fi dorit să fie și mai multe. „Destinul a ales, noi ne-am conformat. Dacă ar fi fost după noi, am fi mers în fiecare oraș din țară, dar programul lunii noiembrie nu e de partea noastră. Confruntările de la X Factor, repetițiile pentru concertele de la Sala Palatului, de pe 7, 8 și 9 decembrie, precum și alte concerte contractate ne-au redus numărul orașelor la 15”, a povestit artistul.

În total, 25 de persoane apropiate artistului vor fi implicate în bunul mers al spectacolelor și al producției. „Mergem ca o gașcă care vrea să întâlnească cealaltă gașcă, mult mai mare și mai simpatică, gașca de spectatori”, spune încântat Horia.

Datele și orașele în care poate fi văzut Horia Brenciu în timpul turneului aniversar sunt următoarele:

 

2 noiembrie – Timișoara

5 noiembrie – Iași

6 noiembrie – Botoșani

7 noiembrie – Piatra Neamț

8 noiembrie – Bacău

12 noiembrie – Alexandria

13 noiembrie – Ploiești

15 noiembrie – Galați

16 noiembrie – Constanța

19 noiembrie – Drobeta Turnu Severin

20 noiembrie – Sibiu

21 noiembrie – Pitești

26 noiembrie – Brașov

27 noiembrie – Arad

28 noiembrie – Oradea

 

Lasa un comentariu aici!

Continue Reading

Evenimente

Sezonul toamnă-iarnă ’18-’19 poartă Humanic

Published

on

 

Tendințele sezonului în interpretarea Humanic devin fructul oprit al modei. Noile colecții pentru toamnă-iarnă a peste 15 branduri de încălțăminte și accesorii au ”invadat” magazinele Humanic și te așteaptă să le descoperi. Iar asta nu este singura noutate!  Pe 11 octombrie, Humanic a deschis cel de-al 10-lea magazin din România, în Shopping  City Timișoara.

Humanic este destinația numărul unu pentru iubitorii de pantofi din Europa și locul în care cele mai noi tendințe își dau întâlnire pentru a răspunde cerințelor tuturor stilurilor vestimentare.  Pe harta magazinelor din România s-a adăugat o nouă locație în Timișoara, care respectă standardele de calitate caracteristice brandului, gândite în detaliu, pentru a transforma fiecare vizită într-o experiență completă.

 

Configurează traseul stilului tău pe harta Humanic și alege din noile colecții de toamnă-iarnă!

Tendințele Humanic pentru noul sezon aduc în prim plan un dans al contrastelor, unde avem pe de-o parte eleganța și minimalismul reinterpretat și pe cealaltă parte combinații extravagante și mixuri cromatice puternice.

Colecția de damă de la Humanic e o călătorie stilistică, unde 10 tendințe trasează direcțiile-cheie ale sezonului.

 

ULTRA COLOUR CLASH

Combinația roșu și violet ”pictează” noul tablou al tendințelor și transformă cizmele overknees, botinele și cizmele din velur în piesele-cheie ale viitorilor trendsetteri.

 

SNEAKERS ALLURE

Mixurile cromatice sunt evidențiate prin tălpile groase, foarte vizibile. Tălpile sunt elementul de atracție atât la modelele funcționale, cât și la sneakerii clasici, cu detalii strălucitoare. Fețele tricot („Uppers“) în combinație cu șireturile în culori închise și tălpile stratificate redefinesc în totalitate look-ul sporty-chic.

 

BIKER GANG

Biker Boots lejere cu profil masiv, talpă groasă și multe accesorii metalice – iată cum se traduce conceptul Motorcycle-Chic pentru ținute urbane. Cât mai multe catarame și aplicații extravagante cu nituri pe cizme din velur sau piele netedă sunt absolut indispensabile pentru această toamnă. De luat în calcul sunt și  gentile sau rucsacurile cu decorațiuni extravagante și broderii de tip tatuaj, perfecte pentru a completa un look de bikeriță cu stil.

 

HEELED BOOTS

O celebrare a modelelor cu vârf ascuțit și design extravagant, de la toc până la talpă. Aceste botine sexy, cu leopard print sau într-o nuanță de alb strălucitor sunt extrem de feminine. Iar pentru o nouă identitate a ținutei de birou, alege botinele cu toc în culoarea Barolo.

 

HIGH FASHION CLIMBER

Pur și simplu „de luat la drum“! Bocancii robuști de munte, cu talpă profilată își sărbătoresc revenirea în modă. Însă, spre deosebire de vremurile anterioare de glorie, acum Hiking Boots cunosc o evoluție stilistică, prin adăugarea de detalii atent studiate, materiale elegante și elemente decorative din blană.

 

SLOUCH BOOTS

Cât mai lejer și relaxat! Cizmele din velur sau piele, lejere pe picior se numără printre articolele preferate ale sezonului. Forma cutată, ușor supradimensionată a cizmei creează o notă chic oricărei ținute.

 

CHELSEA RELOADED

Chelsea Boots își continuă povestea de succes și se numără printre articolele de bază în topul tendințelor din noul sezon. Detaliile precum cusăturile decorative, aplicațiile și niturile transformă acest model clasic în piesa principală a ținutei.

 

BAROLO SELECTION

Totul Barolo – cea mai importantă culoare în tendințe dă tonul în direcția cromatică a tendințelor! Acest roșu rubiniu domină tot și învăluie toate variantele de pantofi, cizme și accesorii. Calapodul feminin și tocurile extravagante devin formula cheie pentru un clasic reinterpretat.

 

HIGH TOP SNEAKERS

Sneakerii pe gleznă, cu imprimeu alb-negru, domină look-ul! Converse clasici și mid-cuts de la Nike și alte branduri sunt piesele de rezistență ale sezonului.

 

GLITTER FEVER

Linii feminine și un design spectaculos – acestea sunt prerogativele pantofilor pentru petreceri de neuitat. Materialele prețioase, linia rafinată și curelușele pe gleznă, ștrasurile și mult glitter creează formula perfectă pentru a completa o ținută de seară.

 

Colecția de bărbați pentru noul sezon de la Humanic aduce în prim plan două trenduri-cheie, imposibil de ignorant!

 

COGNAC CLASS

Coniac este culoarea dominantă a pielii în segmentul de încălțăminte pentru bărbați, fiind evidențiată prin elemente noi de stil și detalii vizibile. Totul se joacă în zona marourilor și, indiferent dacă e o nuanță deschisă sau închisă, efectul de brushing pune în evidență pielea naturală. Gama cuprinde de la Chelsea Boots clasice, la ghete cu cusătură decorativă și șireturi.

 

STYLE EXPEDITION

Bocancii robuști cu fețe din diverse materiale, cu șireturi de munte și găici evidente cuceresc segmentul de încălțăminte pentru bărbați în această toamnă. Așa numiții Hiking Boots se remarcă prin pielea lucioasă, tălpile marcante și detaliile cromatice neobișnuite. Noutatea la mixul de materiale: pâsla impermeabilă!

 

Setează Humanic pe GPS-ul stilului tău vestimentar, dacă vrei noile coordinate ale modei!

Lasa un comentariu aici!

Continue Reading
Advertisement
Advertisement Https://Www.Autodoc24.RO

PREMIILE RADAR DE MEDIA

Advertisement
Advertisement

Trending