Connect with us

A-Z NEWS

CNA lanseaza un proiect privind Campania pentru prezidentiale, intre între 3 octombrie şi 1 noiembrie. Care sunt regulile?

Published

on

Reclame

Campania electorală în audiovizual se va desfăşura între 3 octombrie şi 1 noiembrie, televiziunile şi radiourile, publice şi private, fiind obligate să ofere gratuit spaţii în emisiunile lor candidaţilor la preşedinţie şi să respecte reguli stricte, potrivit unui proiect al CNA, citat de Mediafax.

Membrii Consiliului Naţional al Audiovizualului (CNA) au votat, în şedinţa de marţi, un proiect de Decizie privind regulile de desfăşurare în audiovizual a campaniei electorale pentru alegerea preşedintelui României. Proiectul va intra în dezbatere publică timp de 10 zile, urmând ca CNA să dea un vot final asupra acestuia.

Potrivit proiectului CNA, campania electorală pe posturile de radio şi de televiziune publice şi private începe pe 3 octombrie, ora 0.00, şi se încheie pe 1 noiembrie, ora 7.00.

Pentru candidaţii la funcţia de preşedinte al României, accesul la serviciile publice şi private de radio şi televiziune este egal şi gratuit.

În timpul campaniei electorale, programele politice ale candidaţilor, opiniile şi mesajele cu conţinut electoral pot fi prezentate numai în următoarele tipuri de emisiuni: de promovare electorală (în care candidaţii îşi prezintă şi promovează programele politice, activităţile de campanie electorală ori propria candidatură; acestea vor fi identificate ca atare, în cazul posturilor de radio, şi, respectiv, semnalate prin marcajul «promovare electorală», afişat în mod vizibil pe toată durata difuzării, în cazul posturilor de televiziune); de dezbatere electorală (în care radiodifuzorii pun în discuţie programele electorale şi temele de interes public legate de campania electorală, cu participarea candidaţilor şi/sau a reprezentanţilor lor, precum şi a jurnaliştilor, analiştilor, consultanţilor politici şi altor invitaţi); informative (în care activităţile de campanie ale candidaţilor sunt prezentate cu respectarea principiilor de echitate, echilibru, imparţialitate şi informare corectă a publicului; radiodifuzorii pot prezenta în cadrul emisiunilor informative şi intervenţii făcute în direct de către candidaţi).

Difuzarea în direct şi înregistrată a mitingurilor şi întâlnirilor electorale, a conferinţelor de presă şi a altor activităţi de campanie ale candidaţilor este considerată emisiune de promovare electorală.

Mai multe detalii aici.

Str. Delea Veche, nr. 24, corp D, et. 4, sector 2, Bucuresti. Pentru comunicate de presă, informări și alte materiale jurnalistice , vă rugăm să ne contactați sau la adresa contact@radardemedia.ro

Advertisement
Click to comment

Leave a Reply

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *




MOTOR CAUTARE GOOGLE

ADVERTORIALE


www.creditrapid.ro

SEO

pentru sufletul tau

Advertisement

Facebook

Advertisement

IN Trending