Connect with us

ALL MEDIA

STUDIU: Europenii spera intr-un sfarsit al crizei

Redactia Radar de Media

Published

on

Europa iese din recesiune. Aşteptările consumatorilor privind starea economiei şi veniturile au crescut în aproape toate ţările, ambele fiind mai ridicate la sfârşitul lui 2013 decât în anul precedent. Dorinţa de cumpărare continuă să înregistreze fluctuaţii considerabile, însă prezintă şi ea o tendinţă uşor ascendentă. Acestea sunt concluziile studiului GfK Climatul de consum Europa, efectuat în 14 ţări europene, pentru al patrulea trimestru al lui 2013.

Comisia Europeană (CE) este optimistă în ceea ce priveşte viitorul. Şi în acest an se anticipează o creştere solidă pentru Europa.Cu toate că CE preconizează o creştere zero pentru 2013 în ansamblu, pentru anul în curs este prevăzută o creştere de 1,4 procente, aceasta urmând chiar să ajungă la 1,9 procente în 2015.

Există însă, în continuare, diferenţe majore între diferitele state membre ale UE. Ţările baltice, respectiv Estonia, Letonia şi Lituania, anticipează rate de creştere cuprinse între 3 procente şi 4 procente. Experţii din Bruxelles preconizează că anul acesta performanţele economice ale ţărilor UE aflate în centrul crizei, cum ar fi Grecia, Italia, Portugalia şi Spania, vor înregistra doar uşoare îmbunătăţiri. Ciprul şi Slovenia vor trebui chiar să aştepte încă un an pentru ca economiile lor să înregistreze din nou rate de creştere.

Deși consolidarea bugetelor şi reformele structurale au pus bazele redresării, rata şomajului nu va scădea imediat. Este adevărat că valoarea producţiei şi a comenzilor preluate a crescut pentru a patra oară consecutiv în octombrie, însă rata de redresare continuă să fie foarte lentă.

CE nu anticipează o scădere accentuată a şomajului nici în Europa, şi nici în zona euro. Rata şomajului în cele 18 ţări din zona euro va continua probabil să rămână la fel de ridicată în 2014 ca şi în anul anterior, situându-se la 12,2 procente. CE anticipează o uşoară scădere, respectiv 11,8 procente, pentru 2015.

România: exporturile puternice stau la baza creşterii

Economia este din nou în creştere în România. Cu toate că în 2012 PIB a crescut cu numai 0,7 faţă de anul precedent, creşterea a fost de 1,8 procente în prima jumătate a lui 2013, fiind şi mai ridicată în al treilea trimestru, respectiv de 4,1 procente.

Pentru 2013 în ansamblu, se preconizează o creştere de peste două procente, tendinţa fiind ascendentă. FMI anticipează, pentru anii care urmează, o creştere cuprinsă între 2,5 procente (2015) şi 3,5 procente (2018).

 În perioada ianuarie – septembrie 2013, exporturile au crescut cu aproape 9 procente comparativ cu aceeaşi perioadă a anului precedent. Industria auto în special este căutată în afara graniţelor României. Situată la 0,3 procente, creşterea înregistrată în consumul privat a fost slabă comparativ cu anul precedent. Însă, în previziunea sa de toamnă privind anul în curs şi anul care urmează, CE anticipează o redresare semnificativă atât în ceea ce priveşte consumul privat, cât şi cheltuielile guvernamentale.

Dacă sfârșitul anului a venit cu semne bune pentru majoritatea țărilor europene, România cunoaște un ușor regres față de trimestrul al treilea din 2013, de la -12, la -14 puncte.

Economia italiană nu se poate deocamdată redresa prin propriile ei forţe. Aceasta ar trebui stimulată de urgenţă de o cerere externă mai mare, care să ducă la o creştere a exporturilor. Însă, potrivit guvernului italian, euro puternic împiedică obţinerea de rezultate mai bune la export. Un curs euro mai mic ar avantaja societăţile comerciale exportatoare la capitolul vânzări internaţionale, deoarece acestea ar putea să îşi vândă produsele mai ieftin, fără ca acest lucru să le afecteze profiturile. Primul ministru, Enrico Letta, a cerut UE să ia măsuri pentru a rezolva problema cursului euro ridicat. În mod evident, consumatorii împărtăşesc această opinie sau cel puţin nu se aşteaptă ca economia să îşi revină. Indicatorul aşteptărilor privind starea economiei se situează în prezent la -38,4 puncte.

Spania începe să vadă o rază de speranţă. După doi ani de recesiune, economia a înregistrat, pentru prima dată, o creştere marginală în trimestrele trei şi patru. Experţii preconizează o creştere de circa 0,5 procente pentru anul în curs, aceasta urmând să ajungă la 1,7 procente în 2015. Băncile s-au stabilizat, iar rata şomajul a scăzut, chiar dacă foarte uşor, pentru prima dată după câţiva ani. Toate aceste semne pozitive determină consumatorii spanioli să aibă încredere într-o îmbunătăţire economică. Indicatorul aşteptărilor privind starea economiei se situează în prezent la 7 puncte, încadrându-se deci într-un interval pozitiv, ceea ce indică creştere. Faţă de nivelul său cel mai coborât înregistrat în mai anul trecut, indicatorul a înregistrat o creştere rapidă, urcând în total cu 45 de puncte.

Tot mai multe semne arată că, anul acesta, economia se va îmbunătăţi din nou în Cehia. Cu toate că 2013 a continuat să fie caracterizat de recesiunea care a durat în total doi ani, consumatorii anticipează în mod clar dezvoltarea economică. Previziunile care arătau că economia se va îmbunătăţi din nou anul acesta, şi va înregistra o creştere robustă, au fost în mod evident credibile. Indicatorul aşteptărilor privind starea economiei se situează în prezent la 8,6 puncte. Valoarea a crescut rapid, cu circa 60 procente, în perioada cuprinsă între ianuarie 2012, când s-a situat la cel mai coborât nivel de la debutul crizei, şi noiembrie 2013. În prezent acesta se află la cel mai ridicat nivel din decembrie 2009.

Economia greacă a continuat să se confrunte cu recesiunea severă la sfârşitul lui 2013, cu toate că declinul performanţelor economice a încetinit în mod constant.Anul acesta, pentru prima dată, experţii anticipează o revenire la o creştere economică uşor pozitivă. Şomajul continuă să fie foarte ridicat, depăşind în mod semnificativ 27 procente. Grecii şi-au cheltuit treptat economiile şi se confruntă cu un viitor incert. Cu toate acestea, a crescut în mod lent, însă constant, speranţa într-o mărire a veniturilor pe parcursul următoarelor câteva luni. Acest lucru ar putea avea două explicaţii. Prima este că UE subvenţionează construirea a patru autostrăzi importante. Acest proiect ar trebui să creeze 6.000 de noi locuri de muncă, şi de asemenea să îmbunătăţească competitivitatea regiunii în care urmează să fie construite autostrăzile. A doua explicaţie este că grecii speră ca sezonul turistic să fie la fel de bun ca şi cel de anul trecut, creând locuri de muncă, şi în consecinţă venituri, cel puţin timp de câteva luni.

Se pare că, anul acesta, Portugalia nu va necesita pachetul de salvare de la UE. Economia dă semne de ieşire din recesiune. Pentru 2014, CE anticipează o creştere de 0,8 procente. În ciuda acestui fapt, este uşor de înţeles de ce consumatorii sunt extrem de prevăzători atunci când vine vorba de aşteptările privind bugetele. Măsurile de austeritate ale guvernului continuă să rămână drastice, iar salariile continuă să scadă.

Cu toate acestea, veştile bune îi conving tot mai mult pe consumatorii portughezi că o creştere economică, şi ca urmare o creştere a veniturilor, este iminentă. Indicatorul aşteptărilor privind veniturile a crescut continuu pe parcursul ultimului an, ajungând la -23 puncte în decembrie, cea mai ridicată valoare înregistrată din septembrie 2010.

Economia slovacă speră să beneficieze anul acesta de relaţiile strânse cu partenerului său pentru comerţ exterior, Germania, şi ca rezultatul să fie o creştere substanţială. Banca Naţională a Slovaciei anticipează o creştere de 2,2 procente, în condiţiile în care inflaţia şi, mai presus de toate, preţurile, vor rămâne coborâte. În mod surprinzător, preţurile la alimente şi energie au scăzut la finele lui 2013. Ca urmare, după creşterile salariale iminente, consumatorii vor rămâne cu mai mulţi bani în buzunar. În plus, guvernul a mărit salariul minim cu €14, acesta ajungând la €352 pe lună.

Indicatorul aşteptărilor privind veniturile a crescut şi mai mult în al patrulea trimestru al lui 2013, situându-se în prezent la 21,5 puncte. Aceasta este cea mai ridicată valoare înregistrată din aprilie 2010, reprezentând o îmbunătăţire de aproximativ 23 puncte faţă de cifra de anul trecut.

Potrivit experţilor, în Franţa, o schimbare de traseu este posibilă numai dacă guvernul va implementa reforme radicale în politica economică şi fiscală. Până în prezent, acesta a încercat numai să acopere găurile din buget prin mărirea impozitelor. Impactul asupra aşteptărilor consumatorilor privind veniturile a fost cu siguranţă negativ.

Cu toate că economia Olandei iese treptat din recesiune, acest lucru nu are deocamdată niciun efect asupra dorinţei de cumpărare. Aceasta se datorează, în parte, faptului că consumatorii se confruntă încă cu reducerile salariale din anul precedent, şi cu efectele recesiunii. Ca urmare, aceştia nu şi-au desfăcut încă băierile pungii. Situaţia pe piaţa muncii rămâne şi ea dificilă, rata şomajului rămânând în continuare la 6,9 procente. Această evoluţie se reflectă şi asupra indicatorului dorinţei de cumpărare. În prezent el se situează la -20,8 puncte.

În ciuda creşterii continue din ultimii câţiva ani, România rămâne una dintre cele mai sărace naţiuni din Europa, cu toate că nivelul începe să crească treptat. Acest lucru reiese, de exemplu, şi din datele privind puterea de cumpărare.

În Austria, consumul privat, investiţiile şi disponibilitatea unor credite noi au devenit cu toate mai dificile ca urmare a eforturilor de consolidare a bugetelor şi, într-o oarecare măsură, a nivelului ridicat al datoriei private. Această evoluţie se reflectă în mod clar asupra fluctuaţiilor puternice ale dorinţei de cumpărare din 2013. Situat la 7,8 puncte, indicatorul a fost uşor mai coborât în decembrie decât în ianuarie, când se situa la 9,1 puncte. Experţii anticipează însă că dorinţa de consum va creşte din nou în cursul acestui an, în paralel cu îmbunătăţirea economiei.

Votaţi AICI în FINALA premiilor Radar de Media, ediţia Primăvară 2014.

Gala Premiilor Radar de Media va avea loc în data de 19 martie 2014, la Ambasad’Or Events & Leisure.

Fii la curent cu cele mai noi stiri din media pe pagina de Facebook RADAR DE MEDIA

 

 

Comentarii

comments

Radio

Despre puterea radioului, într-un duplex Europa FM și Rock FM

Avatar

Published

on

Europa FM și Rock FM s-au întâlnit pe aceeași frecvență în această dimineață, într-un exercițiu de solidaritate despre puterea radioului. A fost un moment care a arătat încă o dată cât de frumos și firesc este radioul.

 

Discuția a fost generată de un sondaj INSCOP Research, despre neîncrederea publică în era dezinformării și a fenomenului fake-news.

La discuție s-a alăturat și Alina Inayeh din cadrul German Marshall Fund of the United States, unul din experții care au contribuit la acest studiu. Datele proiectului de cercetare desfășurat în perioada 1-12 martie 2021 scot în evidență o ușoară ascensiune a curentului naționalist, dar arată că radioul rămâne cea mai credibilă sursă de informații în acest moment în România. Potrivit sondajului, 40% dintre cei chestionați au cea mai mare încredere în informațiile transmise de posturile de radio, față de 36% TV, 22% site-urile media și, respectiv, 19% rețelele de socializare.

Realizatorii Vlad Petreanu și Răzvan Exarhu au încercat să explice de unde vine încrederea atât de mare în radio.

Cu umorul caracteristic,  Răzvan  a clarificat lucrurile pe loc: “radioul are o credibilitate foarte mare pentru că la radio se spune întotdeauna ora exactă”.

Pentru Vlad, „radioul își respectă mai mult publicul decât orice alt mediu sau decât alte media din această țară”.

„Noi nu facem click-baiting la radio, vorbim foarte mult cu ascultătorii noștri și îi ascultăm foarte mult. Și cred că relația radioului cu publicul său este mult mai sinceră și de aceea vine, probabil, mai multă încredere din partea publicului”, a mai spus Vlad Petreanu.

Comentarii

comments

Continue Reading

Proiecte

Antena TV Group lanseazã o platformă în sprijinul HoReCa: “Unul pentru altul”

Bianca Bujor - Editor Coordonator

Published

on

Foto Credit: Antena 1

            În poate cea mai grea perioadă pe care a traversat-o vreodată domeniul HoReCa, Antena TV Group lansează o nouă platformă menită să creeze un spirit de comunitate. Sub sloganul “Unul pentru altul”, trustul media le aduce utilizatorilor EatZZ – prima aplicaţie de food delivery din România ce oferă restaurantelor nu numai o nouă platformă prin care să își vândă produsele, ci le aduce împreună, într-o comunitate ghidată de aceleaşi valori. 

 

 

Fără intermediari, oferind mai multă siguranță şi comisioane mai mici, EatZZ, cea mai nouă platformă online a grupului îndeamnă utilizatorii să se sprijine unul pe celălalt, pune accent pe respect, pasiune şi suport reciproc și încurajează competiția sănătoasă. De la preparate tradiționale, cu specific românesc, la bucătăriile internaționale europene și nu numai, EatZZ le propune utilizatorilor o gamă variată de opțiuni pentru mic dejun, prânz, cină şi “orice poftă există între ele”, după cum spun chiar ei.

 

“Ideea aplicaţiei EatZZ a pornit de la câteva discuţii cu parteneri, prieteni, cunoştinţe, oameni din HoReCa, pe care pandemia i-a pus în situaţia de a se reinventa rapid şi de a-şi regândi poziţiile în structurile lor, pentru a-şi putea păstra angajaţii. Într-un asemenea moment a luat naştere EatZZ – prima aplicaţie de food delivery din România ce aduce la un loc restaurante care încurajează nu doar obiceiuri alimentare echilibrate, ci și competiţia sănătoasă! Așadar, în premieră, chef bucătari de renume își pun pe masă nu doar cuțitele, ci și recomandările lor personale, gata să își sprijine competiția într-o perioadă atât de dificilă pentru întreaga industrie”, a declarat Mihai Ioniţă, CEO Antena TV Group.

 

În curând, matinalii de la Neatza cu Răzvan şi Dani vor pune faţă în faţă, într-o nouă rubrică a emisiunii, oameni din diverse domenii, aflaţi în competiţie directă unul cu altul, dar dornici să demonstreze că oricine poate fi sprijin pentru celălalt într-o perioadă grea. EatZZ este momentan disponibil exclusiv pentru bucureșteni în App Store și Google Play, dar și pe website-ul www.eatzz.ro. Platforma îşi propune ca în viitor sã ajungă în cât mai multe zone din ţară.

 

 

 

Comentarii

comments

Continue Reading

ALL MEDIA

PREMIERĂ: AntenaPlay lansează “Legende” cu Dan Negru. Cine este primul invitat ?

Bianca Bujor - Editor Coordonator

Published

on

Foto Credit: Antena 1

AntenaPlay a lansat azi un nou proiect special, de data aceasta alături de Dan Negru. “Legende” reprezintă o serie de interviuri cu personalități autohtone care spun poveștile din spatele a 10 fotografii pe care le fac publice pentru prima oară. 

 

 

“Trăim timpuri în care cei care ar trebui să tacă vorbesc şi cei care ar trebui să vorbească tac. „Legende” e un proiect care pleacă de la o vorbă pe care mi-a spus-o Mircea Albulescu, demult: „Apucă-te de arheologie, Dănuţ! Caută-i pe ăia care au făcut lucruri şi vorbeşte cu ei!”. Am stat adeseori lângă oameni care au făcut istorie în breasla lor şi niciodată n-am apucat să vorbesc cu ei dincolo de formatele tv în care eram implicaţi. Pe mulţi i-am pierdut! Încerc să recuperez acum. Pentru că asta face proiectul „Legende”, repară o nedreptate”, spune Dan Negru.

 

Legendele vor fi disponibile în fiecare luni pe AntenaPlay, https://antenaplay.ro/legendele-cu-dan-negru. De luni până vineri, momente ale interviului vor putea fi urmărite și în cadrul Observatorului de la ora 19.00. Prima ediție îl are ca invitat pe Ilie Năstase, ale cărui fotografii sunt adevărate povești de istorie. Acesta vorbește despre prima lui întâlnire cu Țiriac sau despre cum și unde l-a cunoscut pe actualul președinte al Americii. Printre numele care vor scoate la iveală adevărate comori din albumele lor foto se numără Florin Piersic, Marius Țeicu, Gheorghe Zamfir sau Dumitru Prunariu.

 

 

 

Comentarii

comments

Continue Reading

Radio

ZU TV dă startul campaniei “7 ani de ZU TV” şi lansează contul official de TikTok al canalului

Avatar

Published

on

Foto Credit: ZU TV

La aniversarea a 7 ani de existenţă pe piaţa media din România, ZU TV dă startul unei noi campanii cu premii pentru telespectatori. Totodată, cu ocazia “7 ani de ZU TV”, staţia lansează şi contul de TikTok al canalului, platformă pe care, vreme de 7 săptămâni, artiştii muzicali ai momentului vor lansa săptămânal provocări.

 

Începând de luni, 5 aprilie, utilizatorii de TikTok sunt invitaţi să preia sunetul original şi hashtag-ul “#7anideZUTV” şi să posteze pe conturile lor provocarea, în interpretarea proprie. Ulterior, pentru a se înscrie în competiţie, utilizatorii trebuie să urmărească ZU TV, să scaneze QR Code-ul campaniei afişat pe ecran atunci cînd acesta apare şi să se înscrie în baza de date săptămânală pentru alegerea câştigatorului. Un participant în campanie este eligibil doar dacă parcurge ambii paşi ai regulamentului: postarea pe TikTok a provocării în interpretare proprie şi înregistrarea în campanie prin scanarea QR Code-ului afişat în programele ZU TV. Întregul mecanism al campaniei este disponibil aici: https://zutv.ro/concursuri/7-ani-de-zu-tv

 

“Campania “7 ani de ZU TV” face parte din noua direcţie abordată de ZU TV, prin implementarea unei serii de proiecte şi concursuri care se adresează publicului tânăr, precum “Fă pereche cu ZU TV”, desfăşurată în toamna anului 2019, “Wheels! Streets! Go!”, desfăşurată la finalul anului 2020, LOVE FESTIVAL desfăşurată la începutul acestui an, dar şi altele pregătite pentru 2021.” declară Gabriel Poenaru, Channel Manager ZU TV.

Comentarii

comments

Continue Reading

ALL MEDIA

Tu cui ai vrea să-i spui: Mulțumesc, Profu` ?

Bianca Bujor - Editor Coordonator

Published

on

            Anii de școală nu pot trece fără un profesor cool. Poate că e Profu` care ne-a ajutat să ne urmăm visurile, poate este cel care ne ducea mereu în excursii sau care avea timp să ne asculte. Poate e chiar profesorul ăla un pic dur, care ne dădea emoții, dar care a reușit să ne responsabilizeze și, după ani, să vrem să-i zicem: Mulțumesc, Profu`!

 

 

Scriem si publicam articole sponsorizate adaptate bugetului tau

 

Datorită profesorilor care au știut să ne înțeleagă personalitățile diferite, care au știut cum să ne facă să învățăm cu drag și să ne explice cu pasiune, am ajuns acum unde suntem. Cu siguranță este un pic și de la ei. Mișu, profesorul din serialul Profu`, este un model de cum ar trebui să fie un profesor în relația cu elevii săi. Știe cum să-i câștige de partea lui, cum să-i ghideze pe drumul corect – fără să-i îndepărteze și, cel mai important, le oferă timp din timpul lui.

 

Copiii au nevoie să fie ascultați și îndrumați de oameni care le înțeleg nevoile, se adaptează și nu încearcă să-i schimbe. Câțiva dintre cei pe care îi admirăm astăzi ne-au împărtășit din experiențele lor de elevi: „Cea mai drăguță profesoară din liceu a fost profesoara de sport. Îmi plăcea că mergeam cu ea în foarte multe tabere pe care le organiza și era undeva între un prieten foarte bun, dar, în același timp, un educator suficient de strict încât să nu o luăm razna. Foarte mult mi-a plăcut de ea. Cred că avem nevoie de asemenea profesori care să ne rămână în suflet”, a spus Andreea Esca.

 

„Am avut nu unul, ci trei profesori care, cumva, mi-au marcat evoluția. În primul rând, a fost diriga noastră, care era profesoară de română, dar care ne-a învățat despre viață. Tot timpul discutam despre orice și ne era mult mai simplu să discutăm cu ea lucruri delicate”, a spus Cosmin Stan.

 

Poveștile vedetelor le putem urmări pe platforma multumescprofu.protv.ro, unde îi invităm pe toți cei care vor să împărtășească cu noi cele mai dragi amintiri, din perioada în care erau elevi, să se înscrie și să spună povestea celui mai cool profesor pe care l-au avut.

 

VEZI PROGRAMUL TV PENTRU ACEASTA SAPTAMANA, AICI!

 

 

 

Comentarii

comments

Continue Reading

MENIU

pentru sufletul tau

SHOW MAGAZINE

IN Trending

# EXMARKETPLACE - GOOGLE CERTIFIED PUBLISHING PARTNER - info@exmarketplace.com; +971 56 626 6430 google.com, pub-9021387890731428, RESELLER, f08c47fec0942fa0 yahoo.com, 1881359, RESELLER #Gemini advertising.com, 28919, RESELLER, e1a5b5b6e3255540 #VerizonD appnexus.com, 3292, RESELLER #VerizonD appnexus.com, 1356, RESELLER, f5ab79cb980f11d1 #VerizonD EMXDGT.com, 1291, RESELLER, 1e1d41537f7cad7f #VerizonD indexexchange.com, 183965, RESELLER, 50b1c356f2c5c8fc #VerizonD openx.com, 540236670, RESELLER, 6a698e2ec38604c6 #VerizonD openx.com, 537143344, RESELLER, 6a698e2ec38604c6 #VerizonD pubmatic.com, 156458, RESELLER, 5d62403b186f2ace #VerizonD pubmatic.com, 156325, RESELLER, 5d62403b186f2ace #VerizonD pubmatic.com, 156674, RESELLER, 5d62403b186f2ace #VerizonD contextweb.com, 561707, RESELLER, 89ff185a4c4e857c #VerizonD rubiconproject.com, 18222, RESELLER, 0bfd66d529a55807 #VerizonD appnexus.com, 11665, RESELLER #VerizonD yahoo.com, 58148, RESELLER, e1a5b5b6e3255540 #VerizonV aol.com, 58148, RESELLER, e1a5b5b6e3255540 #VerizonV appnexus.com, 1868, RESELLER #VerizonV appnexus.com, 1356, RESELLER, f5ab79cb980f11d1 #VerizonV EMXDGT.com, 273, RESELLER, 1e1d41537f7cad7f #VerizonV indexexchange.com, 184110, RESELLER, 50b1c356f2c5c8fc #VerizonV openx.com, 537125356, RESELLER, 6a698e2ec38604c6 #VerizonV openx.com, 539129292, RESELLER, 6a698e2ec38604c6 #VerizonV openx.com, 539088779, RESELLER, 6a698e2ec38604c6 #VerizonV pubmatic.com, 158430, RESELLER, 5d62403b186f2ace #VerizonV pubmatic.com, 160042, RESELLER, 5d62403b186f2ace #VerizonV pubmatic.com, 160048, RESELLER, 5d62403b186f2ace #VerizonV pubmatic.com, 155967, RESELLER, 5d62403b186f2ace #VerizonV pubmatic.com, 133799, RESELLER, 5d62403b186f2ace #VerizonV contextweb.com, 558299, RESELLER, 89ff185a4c4e857c #VerizonV rubiconproject.com, 13132, RESELLER, 0bfd66d529a55807 #VerizonV rubiconproject.com, 17250, RESELLER, 0bfd66d529a55807 #VerizonV xad.com, 240, RESELLER, 81cbf0a75a5e0e9a #VerizonV indexexchange.com, 184349, RESELLER, 50b1c356f2c5c8fc #VerizonV indexexchange.com, 183875, RESELLER, 50b1c356f2c5c8fc #VerizonV indexexchange.com, 184626, RESELLER, 50b1c356f2c5c8fc #VerizonV appnexus.com, 11664, RESELLER #VerizonV contextweb.com, 562258, RESELLER, 89ff185a4c4e857c #VerizonV indexexchange.com, 189200, RESELLER, 50b1c356f2c5c8fc #Index indexexchange.com, 192256, RESELLER #Index pubmatic.com, 158214, RESELLER, 5d62403b186f2ace #PubMatic pubmatic.com, 158883, RESELLER, 5d62403b186f2ace #PubMatic appnexus.com, 10970, RESELLER, f5ab79cb980f11d1 #Xandr spotxchange.com, 263601, RESELLER, 7842df1d2fe2db34 #spotx spotx.tv, 263601, RESELLER, 7842df1d2fe2db34 #spotx sovrn.com, 270680, RESELLER, fafdf38b16bf6b2b #sovrn lijit.com, 270680, RESELLER, fafdf38b16bf6b2b #sovrn lijit.com, 270680-eb, RESELLER, fafdf38b16bf6b2b #sovrn appnexus.com, 1360, RESELLER, f5ab79cb980f11d1 #sovrn gumgum.com, 11645, RESELLER, ffdef49475d318a9 #sovrn openx.com, 538959099, RESELLER, 6a698e2ec38604c6 #sovrn openx.com, 539924617, RESELLER, 6a698e2ec38604c6 #sovrn pubmatic.com, 137711, RESELLER, 5d62403b186f2ace #sovrn pubmatic.com, 156212, RESELLER, 5d62403b186f2ace #sovrn pubmatic.com, 156700, RESELLER, 5d62403b186f2ace #sovrn rubiconproject.com, 17960, RESELLER, 0bfd66d529a55807 #sovrn rhythmone.com, 1923001931, RESELLER,a670c89d4a324e47 #rhythmone video.unrulymedia.com, 1923001931, RESELLER #unruly aps.amazon.com, cf78b987-05be-4f10-bde4-2e3308b639ce, DIRECT #amazon pubmatic.com, 157150, RESELLER, 5d62403b186f2ace #amazon pubmatic.com, 160006, RESELLER, 5d62403b186f2ace #amazon openx.com, 540191398, RESELLER, 6a698e2ec38604c6 #amazon rubiconproject.com, 18020,RESELLER, 0bfd66d529a55807 #amazon appnexus.com, 1908, RESELLER, f5ab79cb980f11d1 #amazon appnexus.com, 3663, RESELLER, f5ab79cb980f11d1 #amazon adtech.com, 12068, RESELLER, e1a5b5b6e3255540 #amazon districtm.io, 100962, RESELLER, 3fd707be9c4527c3 #amazon rhythmone.com, 1654642120, RESELLER, a670c89d4a324e47 #amazon ad-generation.jp, 12474, RESELLER #amazon yahoo.com, 55029, RESELLER, e1a5b5b6e3255540 #amazon indexexchange.com, 192410, RESELLER, 50b1c356f2c5c8fc #amazon smartadserver.com, 3138, RESELLER #smart contextweb.com, 560288, RESELLER, 89ff185a4c4e857c #smart pubmatic.com, 156439, RESELLER #smart pubmatic.com, 154037, RESELLER #smart rubiconproject.com, 16114, RESELLER, 0bfd66d529a55807 #smart openx.com, 537149888, RESELLER, 6a698e2ec38604c6 #smart appnexus.com, 3703, RESELLER, f5ab79cb980f11d1 #smart districtm.io, 101760, RESELLER, 3fd707be9c4527c3 #smart loopme.com, s-2411, RESELLER, 6c8d5f95897a5a3b #smart loopme.com, 5679, RESELLER, 6c8d5f95897a5a3b #smart xad.com, 958, RESELLER, 81cbf0a75a5e0e9a #smart improvedigital.com, 1503, RESELLER #improve improvedigital.com, 1842, RESELLER #improve smartadserver.com, 1827, RESELLER #sublime improvedigital.com, 335, RESELLER #sublime appnexus.com, 3538, RESELLER #sublime appnexus.com, 3539, RESELLER #sublime appnexus.com, 3540, RESELLER #sublime appnexus.com, 11988, RESELLER #sublime vdopia.com, 14913, RESELLER, 49a66ce31a704197 #Chocolate chocolateplatform.com, 14913, RESELLER, 49a66ce31a704197 #Chocolate rubiconproject.com, 22390, RESELLER, 0bfd66d529a55807 #Rubicon rubiconproject.com, 22388, RESELLER, 0bfd66d529a55807 #Rubicon adyoulike.com, 660a4ec82056cc3d110c021ac670f9ed, RESELLER #Adyoulike appnexus.com, 9733, RESELLER #Adyoulike rubiconproject.com, 20736, RESELLER, 0bfd66d529a55807 #Adyoulike openx.com, 541048855, RESELLER, 6a698e2ec38604c6 #OpenX advertising.com, 3679, RESELLER #VerizonVideo advertising.com, 5831, RESELLER #VerizonVideo advertising.com, 8044, RESELLER #VerizonVideo advertising.com, 8022, RESELLER #VerizonVideo smaato.com, 1100047117, RESELLER, 07bcf65f187117b4 #smaato smaato.com, 1100004890, RESELLER, 07bcf65f187117b4 #smaato adcolony.com, 496220845654deec, RESELLER, 1ad675c9de6b5176 #smaato admanmedia.com, 552, RESELLER #smaato appnexus.com, 1752, RESELLER, f5ab79cb980f11d1 #smaato appnexus.com, 4052, RESELLER #smaato appnexus.com, 8790, RESELLER, f5ab79cb980f11d1 #smaato bidmachine.io, 36, RESELLER #smaato bidmachine.io, 60, RESELLER #smaato bidmachine.io, 74, RESELLER #smaato bidmachine.io, 77, RESELLER #smaato blis.com, 86, RESELLER, 61453ae19a4b73f4 #smaato contextweb.com, 558622, RESELLER, 89ff185a4c4e857c #smaato engagebdr.com, 16, RESELLER #smaato gammassp.com, 1516331892, RESELLER, 31ac53fec2772a83 #smaato indexexchange.com, 183920, RESELLER, 50b1c356f2c5c8fc #smaato indexexchange.com, 184270, RESELLER, 50b1c356f2c5c8fc #smaato inmobi.com, 55049d2e109d4ac1820ca1432dda4e13, RESELLER, 83e75a7ae333ca9d #smaato mobilefuse.com, 2281, RESELLER #smaato openx.com, 540421297, RESELLER, 6a698e2ec38604c6 #smaato pokkt.com, 5886, RESELLER, c45702d9311e25fd #smaato pubmatic.com, 156177, RESELLER, 5d62403b186f2ace #smaato pubmatic.com, 156389, RESELLER, 5d62403b186f2ace #smaato pubmatic.com, 156424, RESELLER, 5d62403b186f2ace #smaato pubmatic.com, 156425, RESELLER, 5d62403b186f2ace #smaato pubnative.net, 1004796, RESELLER, d641df8625486a7b #smaato pubnative.net, 1007194, RESELLER, d641df8625486a7b #smaato rhythmone.com, 4201299756, RESELLER, a670c89d4a324e47 #smaato smartadserver.com, 3117, RESELLER #smaato startapp.com, smt, RESELLER #smaato xad.com, 241, RESELLER, 81cbf0a75a5e0e9a #smaato # ExMarketPlace - end