Connect with us

Evenimente

Sezonul toamnă-iarnă ’18-’19 poartă Humanic

Published

on

 

Tendințele sezonului în interpretarea Humanic devin fructul oprit al modei. Noile colecții pentru toamnă-iarnă a peste 15 branduri de încălțăminte și accesorii au ”invadat” magazinele Humanic și te așteaptă să le descoperi. Iar asta nu este singura noutate!  Pe 11 octombrie, Humanic a deschis cel de-al 10-lea magazin din România, în Shopping  City Timișoara.

Humanic este destinația numărul unu pentru iubitorii de pantofi din Europa și locul în care cele mai noi tendințe își dau întâlnire pentru a răspunde cerințelor tuturor stilurilor vestimentare.  Pe harta magazinelor din România s-a adăugat o nouă locație în Timișoara, care respectă standardele de calitate caracteristice brandului, gândite în detaliu, pentru a transforma fiecare vizită într-o experiență completă.

 

Configurează traseul stilului tău pe harta Humanic și alege din noile colecții de toamnă-iarnă!

Tendințele Humanic pentru noul sezon aduc în prim plan un dans al contrastelor, unde avem pe de-o parte eleganța și minimalismul reinterpretat și pe cealaltă parte combinații extravagante și mixuri cromatice puternice.

Colecția de damă de la Humanic e o călătorie stilistică, unde 10 tendințe trasează direcțiile-cheie ale sezonului.

 

ULTRA COLOUR CLASH

Combinația roșu și violet ”pictează” noul tablou al tendințelor și transformă cizmele overknees, botinele și cizmele din velur în piesele-cheie ale viitorilor trendsetteri.

 

SNEAKERS ALLURE

Mixurile cromatice sunt evidențiate prin tălpile groase, foarte vizibile. Tălpile sunt elementul de atracție atât la modelele funcționale, cât și la sneakerii clasici, cu detalii strălucitoare. Fețele tricot („Uppers“) în combinație cu șireturile în culori închise și tălpile stratificate redefinesc în totalitate look-ul sporty-chic.

 

BIKER GANG

Biker Boots lejere cu profil masiv, talpă groasă și multe accesorii metalice – iată cum se traduce conceptul Motorcycle-Chic pentru ținute urbane. Cât mai multe catarame și aplicații extravagante cu nituri pe cizme din velur sau piele netedă sunt absolut indispensabile pentru această toamnă. De luat în calcul sunt și  gentile sau rucsacurile cu decorațiuni extravagante și broderii de tip tatuaj, perfecte pentru a completa un look de bikeriță cu stil.

 

HEELED BOOTS

O celebrare a modelelor cu vârf ascuțit și design extravagant, de la toc până la talpă. Aceste botine sexy, cu leopard print sau într-o nuanță de alb strălucitor sunt extrem de feminine. Iar pentru o nouă identitate a ținutei de birou, alege botinele cu toc în culoarea Barolo.

 

HIGH FASHION CLIMBER

Pur și simplu „de luat la drum“! Bocancii robuști de munte, cu talpă profilată își sărbătoresc revenirea în modă. Însă, spre deosebire de vremurile anterioare de glorie, acum Hiking Boots cunosc o evoluție stilistică, prin adăugarea de detalii atent studiate, materiale elegante și elemente decorative din blană.

 

SLOUCH BOOTS

Cât mai lejer și relaxat! Cizmele din velur sau piele, lejere pe picior se numără printre articolele preferate ale sezonului. Forma cutată, ușor supradimensionată a cizmei creează o notă chic oricărei ținute.

 

CHELSEA RELOADED

Chelsea Boots își continuă povestea de succes și se numără printre articolele de bază în topul tendințelor din noul sezon. Detaliile precum cusăturile decorative, aplicațiile și niturile transformă acest model clasic în piesa principală a ținutei.

 

BAROLO SELECTION

Totul Barolo – cea mai importantă culoare în tendințe dă tonul în direcția cromatică a tendințelor! Acest roșu rubiniu domină tot și învăluie toate variantele de pantofi, cizme și accesorii. Calapodul feminin și tocurile extravagante devin formula cheie pentru un clasic reinterpretat.

 

HIGH TOP SNEAKERS

Sneakerii pe gleznă, cu imprimeu alb-negru, domină look-ul! Converse clasici și mid-cuts de la Nike și alte branduri sunt piesele de rezistență ale sezonului.

 

GLITTER FEVER

Linii feminine și un design spectaculos – acestea sunt prerogativele pantofilor pentru petreceri de neuitat. Materialele prețioase, linia rafinată și curelușele pe gleznă, ștrasurile și mult glitter creează formula perfectă pentru a completa o ținută de seară.

 

Colecția de bărbați pentru noul sezon de la Humanic aduce în prim plan două trenduri-cheie, imposibil de ignorant!

 

COGNAC CLASS

Coniac este culoarea dominantă a pielii în segmentul de încălțăminte pentru bărbați, fiind evidențiată prin elemente noi de stil și detalii vizibile. Totul se joacă în zona marourilor și, indiferent dacă e o nuanță deschisă sau închisă, efectul de brushing pune în evidență pielea naturală. Gama cuprinde de la Chelsea Boots clasice, la ghete cu cusătură decorativă și șireturi.

 

STYLE EXPEDITION

Bocancii robuști cu fețe din diverse materiale, cu șireturi de munte și găici evidente cuceresc segmentul de încălțăminte pentru bărbați în această toamnă. Așa numiții Hiking Boots se remarcă prin pielea lucioasă, tălpile marcante și detaliile cromatice neobișnuite. Noutatea la mixul de materiale: pâsla impermeabilă!

 

Setează Humanic pe GPS-ul stilului tău vestimentar, dacă vrei noile coordinate ale modei!

Lasa un comentariu aici!

Pentru orice fel de informații ma puteți contacta pe e-mail! La 1 februarie dam startul primei etape de votare la Premiile RADAR DE MEDIA 2018!

Click to comment

Lasă un răspuns

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.

Evenimente

HYMN: Sarah Brightman în concert, in 2019 la Bucuresti

Published

on

 

Sarah Brightman, cea mai de succes soprană din lume, vedeta cu recorduri impresionante la albumele vândute va fi prezentă la București cu ocazia turneului mondial ,,HYMN: Sarah Brightman în concert’’.

Evenimentul va avea loc la Sala Palatului, pe 21 octombrie, ora 20.00.

Biletele vor fi puse în vânzare publicului larg începând cu data de vineri, 14 decembrie 2018, ora 11.00, și vor fi disponibile la Casa de Bilete a Salii Palatului și online pe vandbilete.ro, entertix.ro, iabilet.ro, eventim.ro., bilete.salapalatului.ro.

”Cred că fanii ar trebui să… aștepte neașteptatul!” – a declarat Sarah Brightman înainte de începerea turneului mondial ,,HYMN: Sarah Brightman în Concert’’ care va debuta în America de Sud și va cuprinde peste 125 de spectacole pe cinci continente.

Sarah Brightman, îmbărcată în Swarovski

Pentru a spori atractivitatea și magia concertelor sale, Sarah Brightman colaborează cu celebra firmaă ”Swarovski”, special pentru acest turneu mondial. Costumațiile sale de scenă, impresionante, sofisticate, create și elaborate până în cel mai mic detaliu, dar și tiarele orbitoare vor avea în componență cristale Swarovski. Fanii vor avea posibilitatea de a lua acasă un ”memento” strălucitor dintr-o varietate de produse personalizate din linia de produse ce poarta semnatura lui Sarah, linie creată, confecționată manual și impodobită cu cristale de la Swarovski. Mai multe informatii despre acest parteneriat atât de special, vor fi dezvăluite în lunile următoare.

A fost lansat noul album Sarah Brightman – ,,HYMN’’

Sarah Brightman a lansat pe 9 noiembrie 2018cel de-al cincisprezecelea album al său, intitulat HYMN (Decca Gold/Universal Music Group). HYMN este prima înregistrare de studio a artistei de la lansarea în 2013 a albumului ”Dreamchaser”, care a dominat topurile internationale, Sarah Brightman fiind pionierul stilului clasic crossover, fiind și nominalizată la premiile GRAMMY pentru mai multe Discuri de Platină cucerite prin vânzarea de albume.

 

“Sunt atât de încântată să împărtășesc bucuria apariției acestui album cu toți fanii mei din întreaga lume” – a declarat artista. ”HYMN este incitant de eclectic, cuprinzând stiluri diferite de muzică, și aștept cu nerăbdare sa interpretez piesele cele noi cu ocazia turneului mondial. Fiecare proiect musical al meu a venit din inimă, din acea emoție care mă însoțește pretutindeni și am vrut să dăruiesc cântece care sa sune foarte frumos și înălțător. Pentru mine <<imnul>> sugerează bucuria deplină, un sentiment de speranță și lumină, ceva familiar și sigur, si sper ca sentimentul rezonează prin muzica mea”.

Sarah Brightman s-a întors în studioul de înregistrări în 2016 pentru a începe să lucreze la HYMN împreună cu producătorul și colaboratorul său, Frank Peterson, cel care i-a influențat în mod semnificativ cariera și care a culminat cu productia a opt titluri de referință,  definitorii pentru artistă: ”Dive” [1993], ”Fly” [1995], ”Timeless (Time To Say Goodbye)” [1997], ”Eden” [1998], ”La Luna” [2000], ”Harem” [2003] si ”Symphony and Winter Symphony” [2008].

HYMN, având o tematică spirituală, este o colectie inspirată de melodii orchestrate, cu acompaniament coral, despre a carei înregistrare Brightman spune ca a simțit-o ca fiind extrem de liniștitoare pentru această perioada a vieții ei. Chiar și albumulaproape că a făcut înconjurul lumii, pentru că a fost înregistrat în studiourile din Hamburg, Miami, Londra, Vancouver, Los Angeles, New York și  Budapesta.

Tonalitatea mistică și înălțătoare a lui ”HYMN” este dată chiar de melodia ce poartă același nume – o piesă a formatiei britanice prog-rock ”Barclay James Harvest”. Albumul cuprinde melodii ale unor compozitori moderni precum Eric Whitacre, muzicianul și compozitorul japonez Yoshiki (“Miracle“) si DJ-ul german Paul Kalkbrenner (“Sky and Sand“). Piesa de final este o nouă interpretare a celebrului duet Sarah Brightman – Andrea Bocelli, “Time to Say Goodbye”, cu versuri scrise chiar de ea, pentru prima dată în limba engleză.

Cunoscută și apreciată pentru vocea sa ”în gamă de trei octave” si pentru pionieratul mișcării muzicale clasice – crossover, Sarah Brightman a reușit vânzări globale de peste 30 de milioane de albume. Este singurul artist care a cucerit simultan și ajuns pe primele pozitii atât în top-urile ”Billboard” de muzică de dans, cât și în cele ale muzicii clasice; Sarah Brightman a câștigat peste 180 de Discuri de Aur si Platină  pentru vânzările de albume în peste 40 de țări.

Prezența sa în celebra ”The Phantom of the Opera”  a făcut ca  în întreaga lume, coloana sonoră să se vândă în peste 40 de milioane de exemplare. Duetul său cu Andrea Bocelli, “Time to Say Goodbye” a devenit un succes international care a vândut peste 12 milioane de exemplare în întreaga lume. Albumele Sarah Brightman, ”Eden”, ”La Luna”, ”Harem” și ”Symphony” au ajuns în primele poziții ale top-urilor ”Billboards” și au fost promovate în turnee mondiale de mare succes. Să nu uitam că a concertat și la multiple evenimente prestigioase, precum concertul din 2007 dedicat Prințesei Diana, Jocurile Olimpice de la Barcelona din 1992 si Jocurile Olimpice de la Beijing din 2008.

Biletele pentru turneu vor fi vandute publicului larg incepand cu data de  vineri, 14 decembrie, ora 11.00, la casa de bilete a Salii Palatului si online pe vandbilete.ro, entertix.ro, iabilet.ro, eventim.ro, bilete.salapalatului.ro.  Biletele vor avea preturi cuprinse intre 750 lei si 150 lei.

Lasa un comentariu aici!

Continue Reading

Evenimente

A treia editia Noblesse Palace Christmas Fair s-a incheiat

Published

on

 

Sambata, 8 decembrie, s-a incheiat a treia editie Noblesse Palace Christmas Fair, organizat de Palatul Noblesse- Lifestyle Palace. In perioada 6-8 decembrie, Palatul Noblesse- Lifestyle Palace s-a transformat intr-un spatiu plin de surprize decorative, cadouri inedite si evenimente memorabile. 

Vizitatorii au fost intampinati in atmosfera fermecata a palatului cu oferte de cadouri pentru toate varstele: decoratiuni si mic mobilier de la Noblesse Interiors, accesorii, gentute si haine de la Borro, produse de ingrijire personala de la Bionike, pantofi si imbracaminte din lana de la Giesswein, bijuterie contemporana unicat lucrata manual, din argint, aur, sau cu pietre semipretioase de la 8 Dimensions Jewelry, obiecte de design fabricate manual de la Quest Design, portofele si agende de la Papermonks, rochii de la Beatrice Lianda Dinu si cosuri cadou de la Vinexpert.

In fiecare zi a Noblesse Palace Christmas Fair, Palatul Noblesse- Lifestyle Palace a oferit vizitatorilor ateliere de gatit, concerte de colinde, prezentare de moda si petrecere de Craciun: Bal Caritabil pentru sustinerea Fundatiei “Sansa la Viitor”, concert Jazzy Jo, networking si concert Graziella– fata cu vioara electrica, concert colinde cu solisti de la Opera Nationala Bucuresti, concert colinde copii de la “150 de zambete”, prezentare de moda copii  It KIDS- Art school & modelling agency si intalnire cu Mos Craciun care a impartit cadouri tuturor copiilor prezenti.

Timp de 3 zile, bucataria palatului a gazduit bucatari iscusiti de la Horeca School: Chef Stefan Popescu– turta dulce  de Craciun , Chef Laura– low carb pentru doamne si mame, Pastry Chef Alisia– muffins, biscuiti, decoruri, ce au ademenit invitatii cu delicatese home made, iar Biblioteka Hub a fost transformata in Biblioteka Café!

Sponsori: Stalinskaya Vodka, Rose Mary, 1000 de chipuri, Alka, Mogyi, DNS Birotica

Parteneri media: Femeia, Kudika, Garbo, Business Woman, 9AM, Wall Street, Canal 33, România Liberă, Casa mea, Ghidul Miresei, Famost, Revista Babilon

Loredana Preda, CEO Noblesse Grup International, a declarat: “Cea de-a treia editie Noblesse Palace Christmas Fair i-a adus impreuna pe toti cei care au dorit sa impartaseasca alaturi de noi spiritul sarbatorilor de iarna, in atmosfera festiva si primitoare a Palatului Noblesse. Usa casei ne-a fost larg deschisa prietenilor, clientilor, partenerilor, dar si publicului larg care intelege si aprecieaza nobletea unor valori care ne caracterizeaza si au simtit bucuria de a darui, de a petrece alaturi de persoane deosebite, pline de pasiune la acest sfarsit de an. Anul 2018 marcheaza un an important pentru brandurile noastre, atat pentru proiectele de design de interior pe care le-am implementat prin Studio Insign si Noblesse Interiors, evenimentele corporate si private gazduite pentru clientii nostri la Palatul Noblesse, cat si pentru expozitiile Fusion Arts organizate de Asociatia Culturala Noblesse. Sunt recunoscatoare clientilor nostri, partenerilor care ne sunt alaturi, dar si echipei Noblesse care sustine prin daruire si profesionalism viziunea si valorile grupului Noblesse.”

 

Lasa un comentariu aici!

Continue Reading

Evenimente

Echipa România, te iubesc! va pleca intr-un turneu de promovare prin tara

Published

on

Foto Credit: PRO TV
 

În perioada 14-20 decembrie, Paula Herlo, Alex Dima, Cosmin Savu, Cristian Leonte, Paul Angelescu și Rareș Năstase lansează volumul România, te iubesc! în țară. Cititorii îi vor putea întâlni în Arad, Timișoara, Oradea, Cluj-Napoca, Sibiu, Brașov și București.

Cartea România, te iubesc!, lansată împreună cu Editura Humanitas, înglobează cele mai importante anchete, dar și povești nespuse despre reportajele pe care cei cinci corespondenți speciali le-au realizat de-a lungul celor 10 ani. ”Avem viață în sânge”, ”Tu știi ce mai face copilul tău?”, ”Dunărea, un fluviu de prostie”, ”Dezastrul din pădurile României”, ”Sclavi pe pământul mafiei”, ”Standard pentru Est?”, ”Cine a pus ARO pe butuci?”, ”Căile furate române – CFR Marfă” sau ”Centura, veșnic neterminată” sunt doar câteva dintre anchetele-document pe care cititorii le regăsesc în carte.

Cititorii se vor putea întâlni cu echipa România, te iubesc!, în cadrul unor evenimente de lansare cu sesiuni de autografe, în mai multe orașe din țară.

Programul turneului de lansare a volumului România, te iubesc!:

  • Arad – vineri, 14 decembrie, ora 18:30, Librăria Cărturești
  • Timișoara – sâmbătă, 15 decembrie, ora 15:30, Librăria Humanitas
  • Oradea – duminică, 16 decembrie, ora 15:00, Librăria Humanitas
  • Cluj – luni, 17 decembrie, ora 18:00, Librăria Humanitas
  • Sibiu – marți, 18 decembrie, ora 19:30, Librăria Humanitas
  • Brașov – miercuri, 19 decembrie, ora 18:00, Librăria Humanitas
  • București – joi, 20 decembrie, ora 19:00, Librăria Humanitas Cișmigiu

 

România, te iubesc! a fost o idee care a crescut natural în redacţia Ştirilor PRO TV. Un format de reportaje, anchete şi investigaţii de calitate mereu mai bună, cu standarde mereu mai mari. 2018 este un nou capitol în istoria emisiunii. «Cum să facem scris din imagine?». Aveam cu toţii în minte imagini superbe sau dezolante, fragmente de interviuri în care participanţii puteau fi premiaţi pentru jocul artistic, scene dense şi rapide în care totul era în mişcare.

Cum să le descrii ca să rămână la fel de valoroase ca la televizor? Forma fizică, firească, în care se aşază faptele şi imaginile înainte de a deveni un reportaj finit este totuşi scrisul. Materialele «au trecut sticla», după cum ne arată reacţiile publicului care ne urmăreşte. Suntem acum pe un teritoriu nou, curioşi dacă universul creat de personalităţile corespondenţilor prinde viaţă încă o dată, în mintea cititorului de data aceasta”, spune Cristian Leonte, prezentatorul emisiunii România, te iubesc!.

Lasa un comentariu aici!

Continue Reading
Advertisement
Advertisement Https://Www.Autodoc24.RO

PREMIILE RADAR DE MEDIA

Advertisement
Advertisement
Advertisement

Trending