Connect with us

Presa online

VICE MEDIA se extinde în Europa de Sud-Est, în parteneriat cu Antenna Group

Published

on

Credit foto: Mircea Topoleanu/vice.com
 

VICE Media a anunţat de curând o extindere majoră în Europa de Est, în parteneriat cu Antenna Group, lansând operaţiuni editoriale şi de producţie noi, pentru crearea şi distribuţia de conţinut unic, în Rusia, Republica Cehă, Ungaria, Bulgaria, Slovenia, Slovacia şi Croaţia.  

VICE a avut cea mai bună evoluție în România, unde, în mai puțin de un an, în parteneriat cu Antenna Group – proprietarul Kiss, Magic și Rock FM – conținutul VICE a ajuns la peste 50% din publicul ţintă cu vârsta cuprinsă în intervalul 18-34 de ani. Site-ul a înregistrat o creștere spectaculoasă a numărului de vizitatori unici, cu 112% față de traficul din anul anterior.

“VICE are un potenţial incredibil pe piaţa din Europa de Est. De ce? Pentru că tinerii de acolo vor un conţinut care să conteze pentru ei – indiferent dacă vorbim despre ştiri, lifestyle sau documentare – împachetat şi livrat în modul în care văd ei lumea. Foarte puţine platforme media le pot oferi acest tip de conţinut. Antenna Group este partenerul perfect pentru noi, pentru că au o experienţă majoră în cunoaşterea trăsăturilor specifice peisajului media local şi înteleg perfect ce facem noi aici la VICE” – a declarat Shane Smith, co-fondator şi CEO VICE.

“Parteneriatul nostru cu VICE este un real succes, această companie media are un stil unic şi funcţionează ca un magnet în atragerea tinerilor. Noi venim cu forţe complementare, iar prin divizia noastră Amplifier, asigurăm un <one stop shop> pentru companii digitale care vor să se extindă în Europa de Est şi să se dezvolte” – a declarat Theodore Kyriakou, acţionar şi CEO Antenna Group.

Primul parteneriat dintre VICE şi Antenna Group a avut loc în 2014, odată cu lansarea VICE Grecia. Parteneriatul a dus la crearea unei echipe de producţie video care lucrează non-stop la producţia de ştiri, programe culturale şi de lifestyle locale, pentru difuzare TV şi online. Conţinutul local acoperă o arie largă de subiecte, de la ştirile despre criza economică europeană sau refugiaţii din Siria, până la cultură şi lifestyle, viaţa de noapte din Atena sau preocupările cotidiene ale tinerilor din Grecia.

Parteneriatul a dus la o creştere uriaşă a numărului de utilizatori unici, cu un reach al multi-platformei în Grecia de 29% în targetul 18-34 de ani. VICE produce acum un show TV zilnic, precum şi opt episoade speciale de câte 45 de minute pentru reţea.

[nextpage]

Un parteneriat similar între VICE şi Antenna Group a fost lansat în noiembrie 2014 în Serbia şi a adus o creştere de audienţă de 33% în targetul 18-34 de ani. La fel ca în Grecia, parteneriatul a fost profitabil încă din primul an.
De atunci, conţinutul VICE a fost difuzat în regiune la patru dintre televiziunile Antenna: Antenna TV din Grecia, Prva TV şi B92TV din Serbia şi Prva din Muntenegru. În perioada 2014-2015 au fost difuzate 175 de ore de conţinut video pe staţiile TV FTA, în regiuni unde VICE şi Antenna Group sunt partenere. De asemenea, în aceeaşi perioadă, aceste regiuni au produs un total de 220 de ore de conţinut video, incluzând producţie locală şi cu licenţă, precum şi peste 8.200 de articole de interes local.

 

Lasa un comentariu aici!

Click to comment

Lasă un răspuns

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.

ALL MEDIA

Publicatia PRwave împlinește 14 ani

Published

on

 

PRwave, site de știri online din afaceri, marketing, financiar, media și lifestyle, împlinește 14 ani. Site-ul a fost primul din România dedicat imaginii, comunicării şi relaţiilor publice pentru afaceri şi continuă să ofere conţinut relevant oamenilor de afaceri, persoanelor care doresc să fie la curent cu cele mai noi ştiri, specialiştilor în relaţii publice şi marketing şi studenţilor de la facultăţile de marketing şi comunicare. Mai mult, prin intermediul blogului de călătorii Travel – Moments in Time, lansat în urmă cu 10 ani, vizitatorii au ocazia de a găsi articole care să îi inspire în alegerea următoarei destinaţii de vacanţă.

 

„PRwave este un proiect incredibil. A pornit din dorinţa de a le oferi studenţilor la comunicare şi relaţii publice un site de unde să se poată informa, unde să găsească articole de la specialişti în domeniu şi studii de caz despre campanii de succes. Nici nu ştiam atunci, în urmă cu 14 ani, ce evoluţie minunată va avea PRwave! Am ajuns să publicăm zilnic zeci de ştiri şi articole din domenii variate – economie, afaceri, marketing, media, stil de viaţă, auto, IT, velo, evenimente etc. Avem, de asemenea, prezentări de carte în rubrica Books Wave şi materiale şi case studii în exclusivitate în cadrul rubricii Exclusive.

PRwave înseamnă evoluţie constantă și adaptare permanentă pentru a rămâne în top şi a oferi conţinut de calitate vizitatorilor noştri. Mă bucur că am reuşit să ajungem la 14 ani de PRwave!” a declarat Violeta-Loredana Pascal, fondator PRwave.

 

Peste 86.500 de materiale au fost publicate în acest timp pe site – iar numărul creşte zilnic cu noi ştiri şi articole. Site-ul oferă şi o poveste poliţistă care poate fi downloadată gratuit aici: https://mailchi.mp/6798c54c152c/inocentul. Iar dacă vă întrebaţi cum arăta PRwave în urmă cu 14 ani, iată un preview.

Unul dintre proiectele de succes ale PRwave este blogul de călătorii în limba engleză Travel – Moments in Time. Lansat în urmă cu 10 ani şi început ca un loc în care să fie împărtăşite impresii de călătorie, blogul a ajuns la peste 1400 de articole cu sfaturi de călătorie, itinerarii, ghiduri şi recomandări pentru oraşe din întreaga lume.

„Istoria PRwave continuă. Vă aştept în fiecare zi pe site cu ştiri proaspete şi interesante şi pe blogul de călătorii cu articole care să vă inspire”, a mai adăugat Violeta-Loredana Pascal.

 

Lasa un comentariu aici!

Continue Reading

ALL MEDIA

Alexandru Giboi, nominalizat de șase agenții de presă europene drept candidat pentru funcția de Secretar General al Alianței Europene a Agențiilor de Presă

Published

on

Foto Credit: AGERPRES
 

Directorul general al AGERPRES, Alexandru Giboi, a fost nominalizat drept candidat pentru funcția de Secretar General al EANA – Alianța Europeană a Agențiilor de Presă.

Conform statutului EANA, pentru a deveni candidat pentru această funcție, este nevoie de nominalizarea a cel puțin trei agenții membre. Alexandru Giboi a fost nominalizat de următoarele agenții: BTA (Bulgaria), CNA (Cipru), ANA-MPA (Grecia), ATA (Albania), FENA (Bosnia și Herțegovina), TASR (Slovacia), alături de AGERPRES.

În acest moment, Alexandru Giboi este membru în Consiliul de Conducere al EANA, ales în septembrie 2015, dar și Secretar General al Asociației Agențiilor de Presă din Balcani (ABNA-SE), ales pentru un al doilea mandat în septembrie 2016. Alegerile din toamna acestui an vor avea loc în urma încheierii mandatului actualului Secretar General, Erik Nylen, expert în mass-media cu o vastă experiență. Înainte de a fi Secretar General al EANA, acesta a fost, printre altele, CEO al TT, agenția de presă suedeză.

Pentru funcția de Secretar General al EANA mai candidează și Lidia Sobanska, din Polonia, susținută de trei agenții de presă.

Pentru prima dată în istoria EANA, Conferința de primăvară a Alianței se va desfășura la București, în luna aprilie a acestui an, la invitația AGERPRES.

Lasa un comentariu aici!

Continue Reading

ALL MEDIA

Exatlon, pe locul doi în topul căutărilor pe Internet

Published

on

 

La doar o luna de la debutul fulminant al celei mai iubite competitii sportive televizate, “Exatlon” a devenit un adevarat fenomen, inregistrand audiente remarcabile, demne de podium.

Fiecare editie a reality-ului difuzat la Kanal D, plina de suspans si adrenalina, tine cu sufletul la gura milioane de romani care isi sustin favoritii din concurs.

Interesul sporit manifestat de fanii “Exatlon” se muta si in online, acolo unde comentariile de sustinere pentru o echipa sau alta starnesc adevarate furtuni virtuale. Astfel, conform Google Trends, setea romanilor de informatii referitoare la show si concurenti, plaseaza “Exatlon” pe locul doi in topul cautarilor pe Internet.

Reality-ul, suta la suta autentic, a creat o comunitate puternica in social media. Informatiile actuale si interesante postate aproape in timp real cu momentele din fiecare editie “Exatlon”, cu si despre concurentii ramasi in competitie, pe paginile oficiale de socializare Kanal D, Facebook (https://www.facebook.com/ExatlonRomania/) si Instagram (https://www.instagram.com/exatlonromania/), aduna zilnic zeci de mii de abonati.

 

Lasa un comentariu aici!

Continue Reading
Advertisement
Advertisement Https://Www.Autodoc24.RO

PREMIILE RADAR DE MEDIA

Advertisement
Advertisement
Advertisement

Trending