Connect with us

Digital

Studiu GfK Climatul de Consum: România se aşteaptă la creşterea veniturilor

Avatar

Published

on

Evenimentele din Grecia, crizele și războaiele din Orientul Apropiat și Orientul Mijlociu și problema refugiaților au afectat starea de spirit a consumatorilor din Europa în decursul celui de-al treilea trimestru. Climatul de consum EU28 a scăzut din luna iunie cu jumătate de punct, ajungând la 10,3 puncte. Acestea sunt concluziile studiului GfK Climatul de consum Europa în 15 țări europene.

Pe timpul verii, o mulțime de subiecte au preocupat oamenii și mass-media din Europa. La început, a fost vorba despre noul pachet de ajutoare și noile alegeri din Grecia. Când sute de mii de refugiați au început să vină în valuri – majoritatea din Siria – motivele din spatele refugierii acestora au câștigat din ce în ce mai mult teren. Astfel, la jumătatea și la sfârșitul verii, crizele și războaiele din Orientul Apropiat și din Orientul Mijlociu îi preocupau din ce în ce mai mult pe europeni. Cum pot fi refugiații distribuiți în mod echitabil în țările europene? Cum pot fi aceștia integrați în societate cât mai repede posibil?

Aceste întrebări au dominat reportajele din mass-media. Curând, logistica și grija pentru refugiați privind parcursul lor prin Europa a devenit un subiect major. În Germania, de exemplu, numeroși experți și consumatori emit în prezent supoziții, potrivit cărora șomajul va crește în primăvara anului viitor, odată cu inundarea pieței forței de muncă din Germania de către refugiații acceptați. Rămâne de văzut în ce măsură integrarea refugiaților în țările individuale va genera consecințe economice, și, astfel, eventualul impact asupra stării de spirit a consumatorilor.

În linii mari, situația din țările care fac obiectul studiului este foarte diferită. În unele țări, cei care au stat în principal la baza generării unui anumit scepticism economic au fost factorii psihologici, cum ar fi crizele care îi preocupau din ce în ce mai mult.

În multe cazuri, evaluările de către cetățeni ale previziunilor în materie de economie și venituri, precum și intenția de cumpărare erau superior negative estimărilor determinate pe baza cifrelor emise la nivel intern. Cu toate acestea, în alte țări, aspecte precum creșterea economică și șomajul au rămas în prim-plan, și, astfel, au fost responsabile de impactul asupra indicatorilor individuali. Începând cu luna iunie, Climatul de consum EU28 a scăzut cu jumătate de punct, ajungând la 10,3 în luna septembrie. În luna august indicatorul a ajuns chiar la 9 puncte.

[nextpage title=”România se așteaptă la creșterea veniturilor”]

 

România se așteaptă la creșterea veniturilor

Anul trecut, economia românească a înregistrat progrese. În al doilea trimestru al anului 2015, produsul intern brut a înregistrat o valoare cu 3,3 procente mai mare față de cea înregistrată în aceeași perioadă a anului precedent. Deși previziunile economice în trimestrul al treilea au scăzut cu 2,8 puncte până la nivelul actual de 18,5 puncte, comparativ cu aceeași lună a anului trecut, s-a înregistrat o creștere semnificativă de aproape 15 puncte.

Creșterea economică are, de asemenea, un efect pozitiv asupra așteptărilor cetățenilor în ceea ce privește veniturile. În luna septembrie, indicatorul corespunzător a crescut cu doar 2,8 puncte până la 21,3 puncte, comparativ cu luna iunie. Cu toate acestea, în contextul comparației cu aceeași lună a anului trecut, creșterea este relativ mare, și anume de 16 puncte.

În ciuda acestui fapt, veniturile sunt de regulă suficiente doar pentru acoperirea nevoilor de zi cu zi. Pe cale de consecință, dorința de a cheltui în România rămâne la un nivel scăzut. Cu -6,4 puncte, aceasta continuă să se situeze în intervalul negativ, deși o creștere de 5,1 puncte a fost înregistrată în raport cu luna iunie.

Despre studiu

Concluziile GfK Climatul de consum Europa sunt preluate dintr-un sondaj cu privire la consum realizat în numele Comisiei Europene în toate țările Uniunii Europene. Aproximativ 40.000 de persoane participă lunar la sondaj în cele 28 de țări. Acestea sunt reprezentative pentru populația adultă a Uniunii Europene.

Indicatorii GfK pentru Climatul de consum la nivel european au la bază interviuri lunare cu privire la starea de spirit a consumatorilor. Scopul este de a stabili atât situația economică generală a fiecărei țări în parte, cât și situația gospodăriilor individuale.

Sondajele GfK Climatul de consum Europa sunt realizate lunar, în mare parte în contextul unui omnibus – un studiu cu tematici multiple realizat fie prin telefon, fie față în față ca un studiu personal.

Din programul de sondaj lunar cuprinzând 12 întrebări, sunt selectate 5 întrebări pentru GfK Climatul de consum Europa, deoarece acestea joacă un rol important în ceea ce privește climatul de consum.


Calculul celor cinci indicatori: previziuni economice, în raport cu prețurile și în raport cu veniturile; intenția de cumpărare și de economisire

Indicatorii sunt stabiliți pe baza așa-numitelor rezultate înscrise sub linie (bottom lines). Procentul consumatorilor care au oferit un răspuns negativ este dedus din procentul celor care au oferit un răspuns pozitiv (de exemplu, situația financiară a gospodăriei se va îmbunătăți (în mod semnificativ)), (de exemplu, situația financiară a gospodăriei se va deteriora (în mod semnificativ)).

Într-o etapă ulterioară, acest rezultat înscris sub linie este standardizat cu ajutorul procedurilor statistice comune și transformat, astfel încât media pe termen lung a indicatorului să fie de 0 puncte, cu un interval teoretic de valori cuprins între +100 și -100 de puncte. Cu toate acestea, empiric vorbind, începând cu anul 1980 valorile au variat între +60 și -60 de puncte.

În cazul în care un indicator arată o valoare pozitivă, acest factor este evaluat de către consumator ca fiind peste medie pe termen lung. În mod similar, se aplică opusul pentru valori negative. Standardizarea facilitează compararea indicatorilor din diferite țări, deoarece variațiile la nivelul comportamentului de răspuns datorate mentalităților diferite pot fi compensate, în timp ce tendința fundamentală a indicatorului rămâne neschimbată.

Comentarii

Business

AttoSoft sustine performanta si ofera soft pentru service-uri auto

AllProWeb.ro

Published

on

AttoSoft.ro

AttoSoft.ro este o companie a carei activitate are in prim plan evolutia clientilor sai si performanta business-urilor, oferind de la soft pentru service-uri auto, la programe de gestiune pentru retail, programe de salarizare bugetari si pana la software pentru invatamant.

Incepand cu anul 1995, compania ofera solutii software competitive, materializate in programe si servicii smart. In momentul in care echipa AttoSoft a inceput sa creeze software ERP, singurii competitori din tara erau firmele care traduceau si adaptau cerintelor antreprenoriale software-uri din tari precum Franta sau Italia. Azi, se poate vorbi despre ani de experienta, produse si servicii diferite, despre performanta.

Luand in considerare necesitatile antreprenorilor cu afaceri auto, AttoSoft.ro a creat aplicatii care sa raspunda pozitiv solicitarilor acestora. In mod cert, utilizarea unui program de gestiune piese auto este net superior oricarei alte abordari.

MyManager, primul soft romanesc pentru service-uri auto

La 5 ani de la infiintare, AttoSoft a lansat a doua generatie de software, profitand de experienta anterioara. Cu un concept nou in ceea ce priveste bazele de date si cu o interfata mult pe plus, aplicatiile create reusesc sa convinga peste 600 de antreprenori. MyManager, de exemplu, era in 2001 singura aplicatie romaneasca dedicata afacerilor cu piese auto, o aplicatie cu un succes notabil la Salonul Auto Bucuresti din acelasi an.

MyManager este in prezent aplicatia optim de utilizat de catre cei care se regasesc in urmatoarele situatii:

  • detin un service auto si pun accent pe calitatea serviciilor pe care le ofera;

  • pun accent pe productivitatea activitatilor si isi doresc sa gaseasca solutii pentru a inlocui intocmirea documentelor manual;

  • urmaresc sa identifice o sursa care sa ofere informatii corecte si relevante, in functie de care sa ia cele mai bune decizii.

Potrivit reprezentantilor AttoSoft, “Implementarea solutiei software MyManager® reprezinta serviciul prin care sistemul informatic este configurat pentru a elimina neajunsurile activitatii dumneavoastra (…) Rolul firmei noastre este de a realiza configurarile tehnice ale software-ului si ale hardware-ului, dar mai ales de a organiza procesele de analiza a activitatii, inventariere, modificare a procedurilor de lucru, instruire teoretica si practica a operatorilor etc.”

Avantajele utilizarii MyManager

MyManager ofera o serie de avantaje, indiferent de versiunea pe care proprietarul service-ului decide sa o achizitioneze. Cele mai importante, le includ pe urmatoarele:

  • optimizarea tuturor activitatilor desfasurate in service si programarea eficienta a clientilor, prin programarea posturilor de lucru;
  • obtinerea automata a documentelor de gestiune primara, in speta, devize (oferta, comanda, final de lucrari), procese verbale si note de comanda;
  • consultarea automata a stocurilor;
  • transmiterea comenzilor pentru piese auto catre furnizori;
  • receptia pieselor auto.

Toate aceste avantaje cumulate, au ca rezultat reducerea numarului de angajati, fluidizarea activitatilor si, in consecinta, performanta business-ului. Managementul operational va fi eficient si controlul sporit va permite o gandire strategica eficienta pentru viitor.

AttoSoft sustine dezvoltarea companiilor pe care le detin clientii, prin implementarea unor solutii inteligente care sustin calitatea si performanta. Nu exista business care sa nu functioneze optim atunci cand se fac eforturi, iar service-ul auto nu face abatere de la aceasta regula.

Continue Reading

Tehnologie

Oferte de calculatoare si inchirieri sisteme IT de nerefuzat

AllProWeb.ro

Published

on

Calculator-ieftin.ro

Magazinul online Calculator-ieftin.ro se adreseaza in aceeasi masura clientilor persoane fizice si persoane juridice cu oferte de calculatoare imposibil de trecut cu vederea. Din stocul magazinului online nu lipsesc laptopurile, monitoarele, imprimantele, multifunctionalele, copiatoarele, plotterele, sistemele POS, videoproiectoarele, serverele si retelistica si incarcatoare de diverse tipuri si conectica. De astfel, activitatea magazinului online este definita de vanzarea de produse IT si refurbished si asigurarea de servicii dedicate acestei nise.

Avantajele achizitiilor realizate in magazin sunt numeroase, insa accentul este pus pe calitatea produselor si a serviciilor.

Magazinul online are oferte la calculatoare

Diversitatea calculatoarelor expuse la vanzare determina in mod cert satisfactia clientilor care, indiferent de necesitati, vor putea gasi produsul dorit. Aceste calculatoare refurbished si SH sunt importate din Franta, Anglia, Germania si Olanda, facand parte din stocuri care nu au fost vandute sau au fost putin utilizate in companii mari.

Din magazin pot fi cumparate sisteme complete de calculatoare – desktop, monitor LCD/TFT, tastatura si mouse, inclusiv componente sau elemente de conectica. Calculatoarele sunt produse de branduri cunoscute, precum: HP, IBM, Lenovo, Sony, Dell, Toshiba, Acer, Asus, Packard Bell, Lexmark, Fujitsu Siemens, Belinea, Samsung, LG. Acestea pot fi configurate dupa cum isi doreste clientul, care poate sa aleaga intre Pentium 4, DualCore, Core2Duo sau Core2Quad.

Monitoarele aferente pot fi LCD sau TFT, iar dimensiunile se pot alege intre 15″, 17″, 19″ sau 23″. Pot fi normale sau wide. De asemenea, si monitoarele provin de la branduri foarte cunoscute, situate in topul industriei IT. Atat monitoarele, cat si calculatoarele sunt testate si aduse intr-o stare de functionare impecabila, daca este cazul, inainte de a fi incluse in oferta de vanzare. Livrarea calculatoarelor si monitoarelor comandate nu doar ca este rapida, ci este insotita de toate accesoriile necesare.

Magazinul online Calculator-Ieftin inchiriaza avantajos sisteme IT

Mangementul companiei care gestioneaza magazinul online vine in intampinarea clientilor sai persoane fizice cu o oferta de inchiriere care sa ii ajute sa evite pe cat se poate unele investitii mari. Este greu de crezut ca mai exista un IMM care sa functioneze eficient fara sa aiba la dispozitie imprimante, multifunctionale sau copiatoare. Aceste dispozitive au insa un cost si acesta nu este mic. Pentru a nu-si bloca resursele de capital antreprenorii pot decide sa inchirieze echipamentul necesar, motiv pentru care vor trebui sa faca un abonament.

O astfel de solutie ofera numeroase avantaje, inclusiv pentru faptul ca in contract se stipuleaza ca toate posibilele defectiuni ulterioare inchirierii intra in sarcina companiei IT care va trebui sa le rezolve.

Pretul unui abonament este accesibil, indiferent de tipul acestuia. In acest pret intra si transportul echipamentului acolo unde este solicitat (sediu sau punct de lucru), instalarea acestuia, instruirea angajatilor care il vor utiliza, suport tehnic si multe alte elemente in legatura cu care clientul va fi informat in cadrul discutiilor cu specialistii companiei IT.

Continue Reading

Digital

Adsem – pentru rezultate mai bune!

Avatar

Published

on

Cele mai bune rezultate in comertul online se obtin, doar daca proprietarii busines-urilor aplica tehnici de optimizare SEO sau campanii active pe diverse retele de socializare. Adsem este o agentie promovare online, foarte eficienta care adopta concepte noi de marketing, destinate sa aduca 100% succes in cadrul oricarei firme care apleaza la serviciile lor.

Metoda de promovare social media a devenit un  instrument comun, folosit in toata lumea, deoarece informatia pe internet circula rapid, mai ales daca este plasata in cadrul unei retele de socializare precum Facebook sau Instagram, unde publicul este receptiv la orice informatie postata.

De asemenea, unealta cea mai folosita in acest tip de marketing este procesul de optimizare SEO. SEO reprezinta strategiile sau procesul prin care websiteul sau anumite pagini devin vizibile gratuit in lista rezultatelor pe care le ofera motorul de cautare. SEO inseamna Optimizare pentru Motoarele de Cautare. Acronimul SEO provine din expresia Search Engine Optimization.

Avand in vedere ca acum Google este cel mai folosit motor de cautare, optimizarea pentru motoarele de cautare inseamna sa aplici tehnici si strategii, astfel incat website-ul tau sa fie listat in Google pe o pozitie cat mai buna. Pentru acest trafic nu trebuie sa platesti. Daca vrei sa atragi trafic pe website-ul tau, folosind tehnici de optimizare SEO, iti recomad aceasta firma specializata in optimizare SEO,  ce iti pot oferi sfaturi si solutii rapide si eficiente depre optimizarea website-ului.

Pentru asta, trebuie folosita o structura cat mai buna a cuvintelor cheie. Este bine sa se foloseasca cuvinte cheie in descriere, in numele domeniului, in blog, in titlurile paginilor, etc. Aceasta utilizare trebuie sa fie cat mai naturala posibil. Firma Adsem poate sa implementeze tehnici SEO, avand la dispozitie o echipa de specialisti care stiu cum sa procedeze in acest domeniu. Adsem ramane o investitie de viitor pentru toti cei care vor sa se remarce online!

Comentarii

Continue Reading
Advertisement

Facebook

PREMIILE RADAR DE MEDIA

Publicitate

Trending

google.com, pub-4886972132153269, DIRECT, f08c47fec0942fa0